Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Digitalna kampanja Make New Memories zakorakala v jesenski del

Ljubljana, 8. septembra - S septembrom se na 17 najpomembnejših tujih trgih slovenskega turizma nadaljuje globalna digitalna kampanja pod naslovom Make New Memories. Jesenski del kampanje bo trajal od 2. do 21. septembra, zimski pa do 15. novembra, so ta teden sporočili iz Slovenske turistične organizacije.

Ljubljana.
Turisti, turizem.
Foto: Daniel Novakovič/STA
Arhiv STA

V okviru kampanje bodo jesenske vsebine septembra predstavljene na najpomembnejših družbenih kanalih, kot so Facebook, Instagram, Youtube in ruski VKontakte. Oglasi bodo med drugim prikazovani prek mreže Outbrain in brskalnikov Google ter Yandex.

Kampanja sicer poteka v 15 evropskih državah ter v ZDA in v Kanadi. Skupaj s spomladanskim delom je vredna 1,4 milijona evrov.

mg/jaz
© STA, 2018