Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Za vključevanje otrok priseljencev v šoli pomembna sprejemanje in pozitivna naravnanost

Ljubljana, 29. avgusta - Na ministrstvu za izobraževanje so danes v okviru projekta Izzivi medkulturnega sobivanja predstavili predlog programa dela z otroki priseljenci na področju predšolske vzgoje, osnovnošolskega in srednješolskega izobraževanja. Ključni so sprejemanje, pozitivna naravnanost do medkulturnosti, izobraževanje kadra in medsebojno povezovanje, so ocenili.

Strokovni koordinator projekta in ravnatelj OŠ Koper Anton Baloh je pojasnil, da se učitelji in drugi strokovni sodelavci v slovenskih vzgojno-izobraževalnih zavodih zadnje desetletje srečujejo z večjim številom otrok z drugačnim kulturnim in jezikovnim ozadjem od slovenskega.

V okviru projekta Izzivi medkulturnega bivanja 2016-2020 je kot odgovor na tovrstne izzive in poučevanje v medkulturnih razredih nastal predlog programa dela, ki so ga predali odhajajoči ministrici Maji Makovec Brenčič.

vi/pa/pa
© STA, 2018