Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Dodatne raziskave na trasi drugega tira ne predvidevajo dodatnih geoloških tveganj

Ljubljana, 23. avgusta - V sklopu pripravljalnih del za začetek gradnje drugega tira med Koprom in Divačo je konzorcij ustanov in podjetij na priporočilo revizorskih hiš in Evropske komisije izvedel dodatne geološke, geomehanske in geohidrološke raziskave na predvideni trasi, te pa niso pokazale na dodatna geološka tveganja, so sporočili iz projektnega podjetja 2TDK.

Koper.
Železnica, dela na progi, kjer naj bi potekal drugi tir.
Foto: Stanko Gruden/STA
Arhiv STA

Ob tem so spomnili, da bo 27,1-kilometrska proga drugega tira speljana skozi osem predorov, čez dva viadukta in dva mostova, ki ju bo povezovala galerija. Zgornji del proge bo potekal skozi zakrasele apnence, v spodnjem delu pa bo prešla v flišne plasti na obalnem delu.

Za pripravljalna dela je sicer Slovenija dobila 44,3 milijonov evrov evropskih sredstev. Prvi vidni gradbeni poseg na območju bodoče trase, gradnja dostopnih cest, se medtem še ni začela.

jes/jaz/jaz
© STA, 2018