Adria Ankaran z višjim standardom sob do krepitve blagovne znamke
Ankaran, 17. maja - V resortu Adria Ankaran so pred začetkom poletne sezone zaključili nekaj večjih naložb, s katerimi so povečali število sob višje, štirizvezdične kategorije. S tem krepijo blagovno znamko tako doma kot v tujini, zlasti v nemško govorečih deželah.
Kot je povedal direktor Goran Križnar, so s prenovo t.i. Olive suites pridobili 16 prenovljenih bivalnih enot s štirimi zvezdicami. Poleg tega so v Vili Cedra prenovili 28 sob, ki so zdaj prekategorizirane iz treh v štiri zvezdice.
Vodja prodaje Maruška Kokalj je ocenila, da so uspeli okrepiti blagovno znamko, tako doma kot v tujini, zlasti v nemško govorečih deželah. Ravno ti gostje so povpraševali po vse višjih standardih in kapacitetah.
Napovedi za poletno sezono so še boljše kot lani, je navedla Kokaljeva. V juniju imajo 80-odstotno zasedenost, julija pa krepko čez 70-odstotno.