Ironman ob več tisoč prenočitvah prinaša tudi večjo prepoznavnost

Ljubljana, 28. aprila - Septembra se bodo v slovenski Istri zbrali triatlonci, ki se bodo spopadli z izzivom I Feel Slovenija Ironman 70.3 Slovenian Istria. Priložnost bo Slovenija izkoristila tudi s turističnega vidika - poleg ustvarjenih več tisoč turističnih prenočitev si obeta tudi dvig prepoznavnosti in ugleda med gosti z višjo kupno močjo.

Ljubljana, Predsedniška palača.
Predsednik republike Borut Pahor je priredil sprejem ob vročitvi listine o častnem pokroviteljstvu nad triatlonsko tekmo v polovičnem Ironmanu I Feel Slovenia Ironman 70.3 Slovenian Istria.
Direktor tekme Milan Eržen se je zahvalil Pahorju za podporo ter mu predal startno številko 0001.
Foto: Daniel Novakovič/STA
Arhiv STA

Slovenija ob prireditvi Ironman izpostavlja dvojno vlogo: na eni strani se želi izkazati kot gostiteljica zahtevnih velikih športnih dogodkov, na drugi strani pa dvigniti svojo prepoznavnost in ugled kot turistična destinacija za aktiven oddih, je za STA poudarila direktorica Slovenske turistične organizacije (STO) Maja Pak.

"Prepričana sem, da bodo udeleženci dogodka skozi tek, plavanje, kolesarjenje po trasah, ki vodijo po edinstveni pokrajini, in vsi, ki bodo dogodek spremljali, dejansko začutili, zakaj je Slovenija vse bolj zaželena destinacija," je poudarila Pakova.

V projekt STO vstopa partnersko skupaj z obalnimi občinami Koper, Piran, Izola in Ankaran. Koper, ki bo gostil začetek in konec etape, je tudi Evropska destinacija odličnosti.

Dogodek bo utrdil položaj Slovenije med destinacijami, ki so prepoznavne po odlični organizaciji in izvedbi velikih mednarodnih športnih dogodkov. Slovenija je v zadnjih mesecih gostila številne zimske športne dogodke, evropsko prvenstvo v futsalu, sledila bosta tudi evropsko prvenstvo vinarjev v nogometu ter kolesarska dirka po Sloveniji.

Pakova je ob tem spomnila, da se nad triatlonom navdušujejo najbolj ekstremni športni navdušenci. "Udeleženci tekmovanja Ironman so profesionalni in rekreativni športniki, mnogi med njimi uspešni poslovneži in svetovni popotniki z visoko kupno močjo in s tem tudi ciljna skupina, ki jo želimo navdušiti za obisk oz. ponovni obisk Slovenije," je pojasnila. Športno dogajanje bodo spremljali tudi številni poslovni dogodki.

Poleg dolgoročnih učinkov povečanja prepoznavnosti in pozicioniranja Slovenije se lahko turistične destinacije veselijo tudi kratkoročnih vplivov tekmovanja. Po podatkih organizatorja se bo triatlona udeležilo okrog 2000 udeležencev in nekaj tisoč gledalcev, ki bodo ustvarili več tisoč prenočitev. Posledično si v destinacijah v času tekmovanja, ki bo potekalo zunaj glavne poletne turistične sezone, lahko obetajo tudi dvig potrošnje.

Omenjeni triatlon bo v prihodnje tudi del tripartitnega tekmovanja v Sloveniji, Dubaju in Bahrainu. Slovenija bo tako lahko mednarodno prepoznavno znamko Ironman še posebej izkoristila za nagovarjanje zahtevnejših ciljnih skupin v zalivskih državah.

Zavedajoč se pomena velikih športnih prireditev STO v zadnjih letih krepi svoje sodelovanje pri tovrstnih tekmovanjih v Sloveniji. Športne dogodke promovira prek svojih kanalov, tudi v stikih z domačimi in tujimi mediji. Širšo javnost nagovarja z umestitvijo video posnetkov lepot države pred oz. med prenose dogodkov ter z oglaševanjem na spletnih straneh organizatorjev. Večkrat ob dogodku na STO izvajajo še posebne promocijske kampanje, ki krepijo prepoznavnost samega dogodka in Slovenije kot turistične destinacije.

mg/uk
© STA, 2018