Za kampanjo pred predsedniškimi volitvami največ odšteli v SMC, njihova kampanja tudi najmanj učinkovita
Ljubljana, 13. marca - Pred lanskimi predsedniškimi volitvami so največ sredstev, dobrih 105.000 evrov, porabili v SMC za financiranje kampanje kandidatke Maje Makovec Brenčič, ki je bila glede na razmerje med finančnim vložkom in volilnim rezultatom tudi najmanj učinkovita. Vsak dobljeni glas je SMC stal dobrih osem evrov.
Kampanja se je bolj splačala Marjanu Šarcu, ki se je s Pahorjem pomeril v drugem krogu volitev. Zanjo je porabil slabih 57.000 evrov, za vsak glas, ki ga je Šarec dobil na volitvah, pa so odšteli 0,2 evra.
Kampanja se je najbolj splačala zmagovalcu volitev Borutu Pahorju, ki bo poleg tega dobil povrnjena vsa sredstva. Porabil je namreč dobrih 40.000 evrov, glede na volilni izid pa ga je vsak volivec, ki je zanj oddal svoj glas, stal 0,1 evra.