Trusted Brand 2018: K prepoznavnosti najbolj prispevajo športniki

Ljubljana, 13. marca - Letošnja raziskava o zaupanju v blagovne znamke Trusted Brand je pokazala le malo sprememb v navadah Slovencev. Najbolj zaupanja vredne blagovne znamke so večinoma iste kot lani, kaže raziskava Trusted Brand 2018, ki je že 12. leto potekala pod okriljem revije Reader's Digest Slovenija.

Južna Koreja, Pyeongchang.
ZOI 2018.
Prejemnika kolanj na ZOI 2018 Jakov Fak in Žan Košir.
Foto: Stanko Gruden/STA

Med različnimi vrstami izdelkov so tako vprašani najpogosteje izpostavili Renault, Gorenje, HP, Medex, Lego, Lekadol, Niveo, Fructal, Marles, Alpino, Radensko, Zlatorog Laško, Barcaffe, Ljubljanske mlekarne, 1001 cvet, Dormeo in Jupol.

Najbolj zaupanja vreden ostaja poklic gasilca, najmanj pa poklic politikov.

Anketirane so tudi vprašali, katera veja javnega življenja najbolj vpliva na prepoznavnost naše države v svetu. Skoraj soglasno so odgovorili, da so to šport in športniki, sledita znanost in umetnost.

bg/jb
© STA, 2018