Zveza svobodnih sindikatov: Prihod Uberja bi odprl vrata prekarizaciji

Ljubljana, 13. februarja - Zveza svobodnih sindikatov Slovenije nasprotuje predlogu novele zakona o prevozih v cestnem prometu in pričakuje, da ga bo ministrstvo umaknilo iz javne razprave.

Ljubljana, Dom sindikatov.
Novinarska konferenca Zveze svobodnih sindikatov Slovenije, Sindikata delavcev prometa in zvez ter Sindikata Mladi plus, na kateri so predstavili stališča do predloga sprememb zakona o javnih prevozih v cestnem prometu.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, Dom sindikatov.
Novinarska konferenca Zveze svobodnih sindikatov Slovenije, Sindikata delavcev prometa in zvez ter Sindikata Mladi plus, na kateri so predstavili stališča do predloga sprememb zakona o javnih prevozih v cestnem prometu.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, Dom sindikatov.
Novinarska konferenca Zveze svobodnih sindikatov Slovenije, Sindikata delavcev prometa in zvez ter Sindikata Mladi plus, na kateri so predstavili stališča do predloga sprememb zakona o javnih prevozih v cestnem prometu.
Tea Jarc iz Sindikata Mladi Plus.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, Dom sindikatov.
Novinarska konferenca Zveze svobodnih sindikatov Slovenije, Sindikata delavcev prometa in zvez ter Sindikata Mladi plus, na kateri so predstavili stališča do predloga sprememb zakona o javnih prevozih v cestnem prometu.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, Dom sindikatov.
Novinarska konferenca Zveze svobodnih sindikatov Slovenije, Sindikata delavcev prometa in zvez ter Sindikata Mladi plus, na kateri so predstavili stališča do predloga sprememb zakona o javnih prevozih v cestnem prometu.
Izidor Ostan Ožbolt iz Sindikata Mladi plus.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, Dom sindikatov.
Novinarska konferenca Zveze svobodnih sindikatov Slovenije, Sindikata delavcev prometa in zvez ter Sindikata Mladi plus, na kateri so predstavili stališča do predloga sprememb zakona o javnih prevozih v cestnem prometu.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, Dom sindikatov.
Novinarska konferenca Zveze svobodnih sindikatov Slovenije, Sindikata delavcev prometa in zvez ter Sindikata Mladi plus, na kateri so predstavili stališča do predloga sprememb zakona o javnih prevozih v cestnem prometu.
Taksist Mario Azinović.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, Dom sindikatov.
Novinarska konferenca Zveze svobodnih sindikatov Slovenije, Sindikata delavcev prometa in zvez ter Sindikata Mladi plus, na kateri so predstavili stališča do predloga sprememb zakona o javnih prevozih v cestnem prometu.
Saška Kiara Kumer iz Sindikata delavcev prometa in zvez.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, Dom sindikatov.
Novinarska konferenca Zveze svobodnih sindikatov Slovenije, Sindikata delavcev prometa in zvez ter Sindikata Mladi plus, na kateri so predstavili stališča do predloga sprememb zakona o javnih prevozih v cestnem prometu.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, Dom sindikatov.
Novinarska konferenca Zveze svobodnih sindikatov Slovenije, Sindikata delavcev prometa in zvez ter Sindikata Mladi plus, na kateri so predstavili stališča do predloga sprememb zakona o javnih prevozih v cestnem prometu.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, Dom sindikatov.
Novinarska konferenca Zveze svobodnih sindikatov Slovenije, Sindikata delavcev prometa in zvez ter Sindikata Mladi plus, na kateri so predstavili stališča do predloga sprememb zakona o javnih prevozih v cestnem prometu.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Prepričani so, da bi prihod Uberja odprl vrata prekarizaciji. Postali bomo individualisti, brez trohice solidarnosti. Če ni solidarnosti, pa padejo vsi socialni sistemi v tej državi, je opozoril Andrej Zorko iz največje sindikalne konfederacije.

Saška Kiara Kumer iz Sindikata prometa In zvez Slovenije je dodala, da so spremembe škodljive tako za potrošnike kot taksi prevoznike.

Temu je prikimal taksist Mario Azinović, ki je izpostavil, da tudi taksisti prihodu Uberja popolnoma nasprotujejo. Moti jih nelojalna konkurenca, ukinitev nacionalne licence, prenos pristojnosti za urejanje taksi prevozov na lokalne skupnosti in odprava obvezne uporabe taksimetra.

zc/jes/jes
© STA, 2018