Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Raziskava: Potrošniki tudi po krizi ostajajo racionalni

Ljubljana, 6. februarja - Čeprav se je kriza končala in so se potrošniki sprostili, imajo več denarja in več trošijo, pa pri nakupovanju ostajajo racionalni, kaže raziskava o nakupnih navadah slovenskih potrošnikov prek digitalnih medijev. Kriza nas je naredila bolj racionalne in bo kar dolgo trajalo, preden se bo to spet spremenilo, je pojasnil Matjaž Robinšak iz Valicona.

Ljubljana, Restavracija Element.
Novinarska konferenca ob predstavitvi rezultatov raziskave o nakupnih navadah slovenskih potrošnikov prek digitalnih medijev.
Direktor odnosov z naročniki v digitalni agenciji iPROM Leon Brenčič.
Foto: Anže Malovrh/STA

Ljubljana, Restavracija Element.
Novinarska konferenca ob predstavitvi rezultatov raziskave o nakupnih navadah slovenskih potrošnikov prek digitalnih medijev.
Direktor odnosov z naročniki v digitalni agenciji iPROM Leon Brenčič.
Foto: Anže Malovrh/STA

Ljubljana, Restavracija Element.
Novinarska konferenca ob predstavitvi rezultatov raziskave o nakupnih navadah slovenskih potrošnikov prek digitalnih medijev.
Direktor projektov in partner v raziskovalni hiši Valicon Matjaž Robinšak.
Foto: Anže Malovrh/STA

Ljubljana, Restavracija Element.
Novinarska konferenca ob predstavitvi rezultatov raziskave o nakupnih navadah slovenskih potrošnikov prek digitalnih medijev.
Direktor odnosov z naročniki v digitalni agenciji iPROM Leon Brenčič.
Foto: Anže Malovrh/STA

Ljubljana, Restavracija Element.
Novinarska konferenca ob predstavitvi rezultatov raziskave o nakupnih navadah slovenskih potrošnikov prek digitalnih medijev.
Foto: Anže Malovrh/STA

Ljubljana, Restavracija Element.
Novinarska konferenca ob predstavitvi rezultatov raziskave o nakupnih navadah slovenskih potrošnikov prek digitalnih medijev.
Direktor projektov in partner v raziskovalni hiši Valicon Matjaž Robinšak.
Foto: Anže Malovrh/STA

Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 2.619 znakov (brez presledkov) oziroma 447 besed.

Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov

kk/jaz
© STA, 2018