Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Na konferenci Sempl glavna nagrada agenciji Grey Ljubljana

Portorož, 24. novembra - Na dvodnevni 19. konferenci medijskih trendov Sempl, ki se je včeraj začela v Portorožu, so podelili nagrade sempler za najboljše medijske strategije. Glavno nagrado, imenovano veliki sempler, je osvojila agencija Grey Ljubljana za akcijo Lahkonočnice, ki jo je zasnovala za družbo A1 Slovenija. Skupno so podelili 10 zlatih nagrad in veliko nagrado.

Agencija Grey Ljubljana je za projekt Lahkonočnice prejela še dve zlati nagradi. Po dva zlata semplerja so prejeli srbska agencija New Moment New Ideas Company, skupina Luna TBWA s hčerinsko agencijo OMD Slovenija in skupina Direct Media, so sporočili organizatorji izbora, ki je letos potekal petnajstič.

Nagrado za medijskega menedžerja leta je prejel glavni urednik in direktor časnika Finance Peter Frankl, nagrado za medijsko zvezdo prihodnosti pa Maša Crnkovič iz agencije Futura DDB.

mlu/kk
© STA, 2017