Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Začela se je kampanja za promocijo slovenskega mleka in mesa

Ljubljana, 5. septembra - Kmetijsko ministrstvo je zagnalo jesenski val večletne kampanje Naša super hrana, v kateri oglašujejo slovensko mleko ter goveje in perutninsko meso z znakom Izbrana kakovost - Slovenija. Oglaševalsko-komunikacijske aktivnosti bodo potekale do konca leta in se nadaljevale prihodnjo pomlad.

Ljubljana, Ljubljanske mlekarne.
Tekoči trak, Alpsko mleko, mleko.
Foto: Daniel Novakovič/STA
Arhiv STA

V jesenskem delu splošne promocije bodo izvedene aktivnosti v višini predvidoma 115.000 evrov, v okviru sektorske promocije mleka slabih 330.000 evrov ter sektorske promocije mesa nekaj več kot 388.000 evrov.

Na podlagi zakona o promociji kmetijskih in živilskih proizvodov bodo pridelovalci in predelovalci mleka ter govejega in perutninskega mesa predvidoma prispevali dobrih 258.000 evrov, država pa do 575.000 evrov.

jaz/bdo/bg/jaz
© STA, 2017