Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Mediji so polno zaposleni z volilno kampanjo

Ljubljana, 23. oktobra - VOLITVE/1996/MEDIJI
V vsaki volilni kampanji mediji igrajo ključno vlogo in to seveda velja tudi za slovenske medije, še posebej osrednje nacionalne in komercialne, ki so za obdobje potekajoče kampanje, začela se je 11. oktobra in bo trajala do 8. novembra, pripravili vrsto predvolilnih oddaj - predvsem okroglih miz, soočenj in predstavitev. Slovenci lahko vsako popoldne in večer izbirajo, kateri radio ali televizija jim ponujata soočenje ali tematsko razpravo, ki jih zanima, čez dan pa v časopisju in revijah preberejo vse o potekajočih volilnih postopkih, strankarskih usmeritvah in kandidatih.

Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 3.577 znakov (brez presledkov) oziroma 601 besedo.

Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov

mk/dr
© STA, 1996