Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Na oglaševalskem festivalu za agencijo leta izbrali agencijo Grey

Portorož, 8. aprila - Z zaključno prireditvijo, na kateri so razglasili prejemnike najprestižnejših nagrad, se je v Portorožu včeraj zaključil 26. Slovenski oglaševalski festival. Oglaševalska osebnost leta 2016 je postal Pavel Vrabec, oglaševalec leta pa Zavarovalnica Triglav. Najuspešnejša znamka leta 2016 je Laško, agencija leta pa agencija Grey.

Ljubljana.
Logotip Zavarovalnice Triglav.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, Hotel Union.
Oglaševalska osebnost leta 2016 Pavel Vrabec.
Foto: Daniel Novakovič/STA.

Laško.
Pivovarna Laško.
Foto: Urška Kristan/STA
Arhiv STA

Priznanje za najboljšo režijo avdiovizualnega oglasa je prejela družba Luna\TBWA z režiserjem Gregorjem Veselom, za najboljšo režijo zvočnega oglasa pa Javni zavod Kinodvor z režiserko Zalo Simčič. Priznanje za najboljšo fotografijo v oglaševanju je prejela agencija Bright Visuals z direktorjem fotografije Dominikom Isteničem, za najboljšo ilustracijo pa Hana Stupica.

Najboljša mlada kreativca festivala, ki bosta odpotovala na letošnji festival Cannes Lions, sta Gregor Vuk in Boštjan Laznik.

mlu/mke
© STA, 2017