Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

SMC prepričana v uspeh projekta drugi tir

Ljubljana, 7. aprila - Projekt drugi tir je za Slovenijo in tudi širšo evropsko regijo strateškega pomena, zato v SMC verjamejo, da bosta celotna strokovna in splošna javnost prepoznali nujnost njegove izgradnje. Zagotavljajo, da bo celoten postopek potekal transparentno in nikakor ne bo predstavljal tveganja za davkoplačevalce. V slovenski lasti ostaja tudi Luka Koper.

Ljubljana, sedež SMC.
Novinarska konferenca SMC o izgradnji drugega železniškega tira med Koprom in Divačo.
Članica SMC Lilijana Kozlovič.
Foto: Bor Slana/STA

Ljubljana, sedež SMC.
Novinarska konferenca SMC o izgradnji drugega železniškega tira med Koprom in Divačo.
Vodja sekretariata SMC Iztok Štefanič.
Foto: Bor Slana/STA

Ljubljana, sedež SMC.
Novinarska konferenca SMC o izgradnji drugega železniškega tira med Koprom in Divačo.
Članica SMC Lilijana Kozlovič.
Foto: Bor Slana/STA

Ljubljana, sedež SMC.
Novinarska konferenca SMC o izgradnji drugega železniškega tira med Koprom in Divačo.
Članica SMC Lilijana Kozlovič.
Foto: Bor Slana/STA

Ljubljana, sedež SMC.
Novinarska konferenca SMC o izgradnji drugega železniškega tira med Koprom in Divačo.
Članica SMC Lilijana Kozlovič.
Foto: Bor Slana/STA

Ljubljana, sedež SMC.
Novinarska konferenca SMC o izgradnji drugega železniškega tira med Koprom in Divačo.
Članica SMC Lilijana Kozlovič.
Foto: Bor Slana/STA

Ljubljana, sedež SMC.
Novinarska konferenca SMC o izgradnji drugega železniškega tira med Koprom in Divačo.
Članica SMC Lilijana Kozlovič.
Foto: Bor Slana/STA

Kot je na današnji novinarski konferenci v Ljubljani dejala generalna sekretarka vlade in uradna govornica SMC Lilijana Kozlovič, tako močna zasedba s tako trdno udeležbo in tudi nadzorom evropskih institucij zagotavlja, da bo projekt transparenten, trden in predvsem tudi realen.

Izgradnja drugega tira bo po besedah Kozlovičeve Slovenijo uvrstila na infrastrukturni zemljevid Evrope, Luko Koper pa opredelila kot ključna vrata, prek katerih bodo potekale transportne poti širše evropske regije.

mlu/mke/mke
© STA, 2017