Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Na Dnevu GS1 o pomenu standardov za označevanje izdelkov v digitalni dobi

Ljubljana, 29. novembra - Slovensko predstavništvo mednarodne organizacije za standarde označevanja izdelkov GS1 je danes v Ljubljani organiziralo že osmo izvedbo Dneva GS1 Slovenija, na katerem so govorili o vse večjem pomenu standardov na področju označevanja izdelkov in izmenjave podatkov o njih v digitalni dobi.

Ljubljana, GZS.
Novinarska konferenca ob robu dogodka Dan GS1 Slovenija, na katerem so govorili o vplivu digitalizacije na poslovne navade in navade potrošnikov ter vse večjem pomenu standardov GS1 v večkanalni trgovini.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, GZS.
Novinarska konferenca ob robu dogodka Dan GS1 Slovenija, na katerem so govorili o vplivu digitalizacije na poslovne navade in navade potrošnikov ter vse večjem pomenu standardov GS1 v večkanalni trgovini.
Sodelavka za komuniciranje v GS1 Slovenija Ana Vučina Vršnak
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, GZS.
Novinarska konferenca ob robu dogodka Dan GS1 Slovenija, na katerem so govorili o vplivu digitalizacije na poslovne navade in navade potrošnikov ter vse večjem pomenu standardov GS1 v večkanalni trgovini.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, GZS.
Novinarska konferenca ob robu dogodka Dan GS1 Slovenija, na katerem so govorili o vplivu digitalizacije na poslovne navade in navade potrošnikov ter vse večjem pomenu standardov GS1 v večkanalni trgovini.
David Smith iz GS1 Global Office v Bruslju.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, GZS.
Novinarska konferenca ob robu dogodka Dan GS1 Slovenija, na katerem so govorili o vplivu digitalizacije na poslovne navade in navade potrošnikov ter vse večjem pomenu standardov GS1 v večkanalni trgovini.
Svetovalec za IT v GS1 Slovenija Branko Šafarič.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, GZS.
Novinarska konferenca ob robu dogodka Dan GS1 Slovenija, na katerem so govorili o vplivu digitalizacije na poslovne navade in navade potrošnikov ter vse večjem pomenu standardov GS1 v večkanalni trgovini.
Direktorica GS1 Slovenija Zdenka Konda.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Digitalni svet vse bolj spreminja trgovino, ne kupuje se več samo v klasičnih trgovinah, ampak tudi prek spleta z namiznih ali mobilnih naprav. Vse več je tudi mednarodnega poslovanja, tudi potrošniki vedno več čezmejno kupujejo.

Najpomembnejši standard GS1 je standard za identifikacijo proizvodov, ki ga potrošnik vsak dan vidi v obliki številke na proizvodih, ki so na voljo v trgovinah, je povedala direktorica organizacije GS1 Slovenija Zdenka Konda. Te številke so osnova za izdelavo črtne kode EAN, ki je najbolj prepoznaven standard po svetu.

arh/jb
© STA, 2016