Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Na konferenci o trgovini o novih trendih, navadah in digitalizaciji

Brdo pri Kranju, 19. oktobra - Dvig gospodarske rasti se že odraža tudi v trgovini, pri čemer so se pri kupcih pojavile nekatere nove navade. Trgovine se jim prilagajajo z novimi poslovnimi modeli, ki vključujejo tudi digitalizacijo. Ta pa naj ne bi prinesla zmanjšanja delovnih mest, je bilo slišati na današnji 10. strateški konferenci o trgovini na Brdu pri Kranju.

Brdo pri Kranju, Kongresni center.
Odprtje Strateške konference o trgovini, ki jo je pripravila Trgovinska zbornica Slovenije v sodelovanju z ljubljansko Ekonomsko fakulteto.
Udeležence je nagovoril premier Miro Cerar.
Foto: Anže Malovrh/STA

Kot je pojasnil član uprave Mercatorja Drago Kavšek, se je prav tako, kot je potrošnja zakasnelo reagirala na gospodarsko krizo, z zamikom odzvala tudi na okrevanje gospodarstva.

Generalni direktor Spara Slovenija Igor Mervič pa je povedal, da družbeni produkt res raste, kar pomeni, da so ljudje že pripravljeni več kupovati kot prej, vendar pa prodaja hrane pada.

tzu/mg
© STA, 2016