Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Letošnji FSF dokazal živahnost slovenskega filma

Portorož, 18. septembra - V Portorožu se po sinočnji podelitvi nagrad danes sklepa Festival slovenskega filma. Po mnenju nagrajenca za najboljšo režijo za film Nočno življenje Damjana Kozoleta se v slovenskem filmu nekaj dogaja in mu gre na bolje. Poleg filmov, ki so uspešni na festivalih, so tu tudi filmi, ki se jim obeta ogromno občinstva, je ocenil.

Portorož, Avditorij.
V Portorožu so v soboto zvečer podelili nagrade 19. festivala slovenskega filma (FSF).
Igralca Matija Vastl in Dejan Spasić.
Foto: Mitja Volčanšek/STA

Portorož, Avditorij.
V Portorožu so v soboto zvečer podelili nagrade 19. festivala slovenskega filma (FSF).
Režiser Damjan Kozole.
Foto: Mitja Volčanšek/STA

Portorož, Avditorij.
V Portorožu so v soboto zvečer podelili nagrade 19. festivala slovenskega filma (FSF).
Igralka Pia Zemljič.
Foto: Mitja Volčanšek/STA

Portorož, Avditorij.
V Portorožu so v soboto zvečer podelili nagrade 19. festivala slovenskega filma (FSF).
Igralka Marjuta Slamič.
Foto: Mitja Volčanšek/STA

Portorož, Avditorij.
V Portorožu so v soboto zvečer podelili nagrade 19. festivala slovenskega filma (FSF).
Igalec Ivan Pavić.
Foto: Mitja Volčanšek/STA

Portorož, Avditorij.
V Portorožu so v soboto zvečer podelili nagrade 19. festivala slovenskega filma (FSF).
Režiser Žiga Virc.
Foto: Mitja Volčanšek/STA

Portorož, Avditorij.
V Portorožu so v soboto zvečer podelili nagrade 19. festivala slovenskega filma (FSF).
Igalec Ivan Pavić (v sredini).
Foto: Mitja Volčanšek/STA

Kot je še opozoril Kozole, imamo ogromno mladih avtorjev, pa tudi avtorji v srednjih letih se še ne dajo, vendar je financiranje slovenskega filma, ki je še vedno podhranjen, nujno. O samih nagradah pa je Kozole pojasnil, da jih je vesel, vendar jim ne pripisuje pretiranega pomena.

Režiser najboljšega celovečernega filma Houston, imamo problem! Žiga Virc pa je za STA ob robu podelitve izpostavil, da gre za blazno aktualen film, ki naproša ljudi h kritičnosti do tega, kar gledajo.

miv/pa
© STA, 2016