Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Slovenski turizem z ambiciozno novo digitalno kampanjo

Ljubljana, 18. aprila - Slovenska turistična organizacija je danes zagnala ambiciozno novo digitalno kampanjo, ki bo do sredine novembra potekala na 12 evropskih trgih ter v ZDA in Kanadi. Z njo naj bi ustvarili vsaj 150 milijonov spletnih prikazov ter nagovorili 50 milijonov uporabnikov Facebooka ter vsaj milijon posameznikov na Instagramu.

Ljubljana
Spletna stran družbenega omrežja Facebook.
Foto: Tamino Petelinšek/STA
Arhiv STA

Kampanja se začenja danes, v različnih intervalih pa bo potekala do 11. novembra. Prvi oglaševalski val bo trajal mesec dni, sledili pa bodo še štirje. Proračun za medijski zakup je 1,97 milijona evrov brez davka na dodano vrednost.

Raziskave kažejo, da 80 odstotkov turistov pred potovanjem išče informacije na spletu, rezervacijo pa jih prek spleta opravi 65 odstotkov.

Ob tem na STO poteka tudi prenova uradnega slovenskega turistično informacijskega portala www.slovenia.info.

mg/kk
© STA, 2016