Na SKOJ tudi o pomenu merjenja učinkov komuniciranja

Portorož, 14. aprila - V Portorožu je dopoldne odprla vrata tradicionalna Slovenska konferenca o odnosih z javnostmi (SKOJ), sodelujoči pa so se v prvem tematskem sklopu posvetili pomenu merjenja učinkov komuniciranja. Kot so ugotavljali, se potrebe na tem področju spreminjajo in zahtevajo celosten pristop.

Portorož, GH Portorož.
Odprtje Slovenske konference o odnosih z javnostmi, na kateri so se v prvem tematskem sklopu posvetili pomenu merjenja učinkov komuniciranja.
Vodja upravljanja odnosov z javnostmi pri Zavarovalnici Triglav Sašo Sever.
Foto: Mitja Volčanšek/STA

Portorož, GH Portorož.
Odprtje Slovenske konference o odnosih z javnostmi, na kateri so se v prvem tematskem sklopu posvetili pomenu merjenja učinkov komuniciranja.
Ben Levine, podpredsednik ene največjih piar agencij Ketchum Global Research & Analytics.
Foto: Mitja Volčanšek/STA

Portorož, GH Portorož.
Odprtje Slovenske konference o odnosih z javnostmi, na kateri so se v prvem tematskem sklopu posvetili pomenu merjenja učinkov komuniciranja.
Zenel Batagelj iz Valicona.
Foto: Mitja Volčanšek/STA

Portorož, GH Portorož.
Odprtje Slovenske konference o odnosih z javnostmi, na kateri so se v prvem tematskem sklopu posvetili pomenu merjenja učinkov komuniciranja.
Predsednik Slovenskega društva za odnose z javnostmi Iztok Verdnik.
Foto: Mitja Volčanšek/STA

Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 1.808 znakov (brez presledkov) oziroma 300 besed.

Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov

miv/fz
© STA, 2016