Do novinarstva v javnem interesu tudi s spremembami zakonodaje
Ljubljana, 12. aprila - Mediji se na poti do celovitega delovanja v javnem interesu soočajo s številnimi preprekami, so poudarili sodelujoči na pogovoru v sklopu zaključne javne razprave o medijski strategiji. Predsednica Društva novinarjev Slovenije Petra Lesjak Tušek je kot eno ključnih težav navedla slabo medijsko zakonodajo, ki ne ščiti profesionalnega novinarstva.
Ljubljana, ministrstvo za kulturo.
Zadnja javna razprava o medijski strategiji, ki so potekale v organizaciji ministrstva za kulturo.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Ljubljana, ministrstvo za kulturo.
Zadnja javna razprava o medijski strategiji, ki so potekale v organizaciji ministrstva za kulturo.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Ljubljana, ministrstvo za kulturo.
Zadnja javna razprava o medijski strategiji, ki so potekale v organizaciji ministrstva za kulturo.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Ljubljana, ministrstvo za kulturo.
Zadnja javna razprava o medijski strategiji, ki so potekale v organizaciji ministrstva za kulturo.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Ljubljana, ministrstvo za kulturo.
Zadnja javna razprava o medijski strategiji, ki so potekale v organizaciji ministrstva za kulturo.
Ministrica za kulturo Julijana Bizjak Mlakar.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Ljubljana, ministrstvo za kulturo.
Zadnja javna razprava o medijski strategiji, ki so potekale v organizaciji ministrstva za kulturo.
Medijska strokovnjakinja Sandra Bašić Hrvatin, ministrica za kulturo Julijana Bizjak Mlakar in predsednica strokovne skupine za pripravo medijske strategije Barbara Verdnik.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Ljubljana, ministrstvo za kulturo.
Zadnja javna razprava o medijski strategiji, ki so potekale v organizaciji ministrstva za kulturo.
Predsednica Društva novinarjev Slovenije Petra Lesjak Tušek.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Ljubljana, ministrstvo za kulturo.
Zadnja javna razprava o medijski strategiji, ki so potekale v organizaciji ministrstva za kulturo.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Ljubljana, ministrstvo za kulturo.
Zadnja javna razprava o medijski strategiji, ki so potekale v organizaciji ministrstva za kulturo.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Ljubljana, ministrstvo za kulturo.
Zadnja javna razprava o medijski strategiji, ki so potekale v organizaciji ministrstva za kulturo.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Ljubljana, ministrstvo za kulturo.
Zadnja javna razprava o medijski strategiji, ki so potekale v organizaciji ministrstva za kulturo.
Predsednica strokovne skupine za pripravo medijske strategije Barbara Verdnik.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Ljubljana, ministrstvo za kulturo.
Zadnja javna razprava o medijski strategiji, ki so potekale v organizaciji ministrstva za kulturo.
Predsednica strokovne skupine za pripravo medijske strategije Barbara Verdnik.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Ljubljana, ministrstvo za kulturo.
Zadnja javna razprava o medijski strategiji, ki so potekale v organizaciji ministrstva za kulturo.
Predsednica strokovne skupine za pripravo medijske strategije Barbara Verdnik.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Ljubljana, ministrstvo za kulturo.
Zadnja javna razprava o medijski strategiji, ki so potekale v organizaciji ministrstva za kulturo.
Medijska strokovnjakinja Sandra Bašić Hrvatin.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Ljubljana, ministrstvo za kulturo.
Zadnja javna razprava o medijski strategiji, ki so potekale v organizaciji ministrstva za kulturo.
Medijska strokovnjakinja Sandra Bašić Hrvatin.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Ljubljana, ministrstvo za kulturo.
Zadnja javna razprava o medijski strategiji, ki so potekale v organizaciji ministrstva za kulturo.
Medijska strokovnjakinja Sandra Bašić Hrvatin.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Ljubljana, ministrstvo za kulturo.
Zadnja javna razprava o medijski strategiji, ki so potekale v organizaciji ministrstva za kulturo.
Medijska strokovnjakinja Sandra Bašić Hrvatin.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Ljubljana, ministrstvo za kulturo.
Zadnja javna razprava o medijski strategiji, ki so potekale v organizaciji ministrstva za kulturo.
Medijska strokovnjakinja Sandra Bašić Hrvatin.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Ljubljana, ministrstvo za kulturo.
Zadnja javna razprava o medijski strategiji, ki so potekale v organizaciji ministrstva za kulturo.
Ministrica za kulturo Julijana Bizjak Mlakar.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Ljubljana, ministrstvo za kulturo.
Zadnja javna razprava o medijski strategiji, ki so potekale v organizaciji ministrstva za kulturo.
Ministrica za kulturo Julijana Bizjak Mlakar.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Ljubljana, ministrstvo za kulturo.
Zadnja javna razprava o medijski strategiji, ki so potekale v organizaciji ministrstva za kulturo.
Ministrica za kulturo Julijana Bizjak Mlakar.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Ljubljana, ministrstvo za kulturo.
Zadnja javna razprava o medijski strategiji, ki so potekale v organizaciji ministrstva za kulturo.
Ministrica za kulturo Julijana Bizjak Mlakar.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Ljubljana, ministrstvo za kulturo.
Zadnja javna razprava o medijski strategiji, ki so potekale v organizaciji ministrstva za kulturo.
Ministrica za kulturo Julijana Bizjak Mlakar.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Ljubljana, ministrstvo za kulturo.
Zadnja javna razprava o medijski strategiji, ki so potekale v organizaciji ministrstva za kulturo.
Ministrica za kulturo Julijana Bizjak Mlakar.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Ljubljana, ministrstvo za kulturo.
Zadnja javna razprava o medijski strategiji, ki so potekale v organizaciji ministrstva za kulturo.
Ministrica za kulturo Julijana Bizjak Mlakar.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Ljubljana, ministrstvo za kulturo.
Zadnja javna razprava o medijski strategiji, ki so potekale v organizaciji ministrstva za kulturo.
Medijska strokovnjakinja Sandra Bašić Hrvatin, ministrica za kulturo Julijana Bizjak Mlakar in predsednica strokovne skupine za pripravo medijske strategije Barbara Verdnik.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Ljubljana, ministrstvo za kulturo.
Zadnja javna razprava o medijski strategiji, ki so potekale v organizaciji ministrstva za kulturo.
Ministrica za kulturo Julijana Bizjak Mlakar in predsednica strokovne skupine za pripravo medijske strategije Barbara Verdnik.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Ljubljana, ministrstvo za kulturo.
Zadnja javna razprava o medijski strategiji, ki so potekale v organizaciji ministrstva za kulturo.
Ministrica za kulturo Julijana Bizjak Mlakar in predsednica strokovne skupine za pripravo medijske strategije Barbara Verdnik.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 2.249 znakov (brez presledkov) oziroma 370 besed.
Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov