Razprave o medijski strategiji ponudile številna izhodišča za nadaljnje delo

Ljubljana, 12. aprila - Prenova medijske zakonodaje mora temeljiti na javnem interesu, je na zadnji v nizu 12 javnih razprav o medijski strategiji poudarila ministrica za kulturo Julijana Bizjak Mlakar. Z rezultatom razprav je zelo zadovoljna, saj bo na njegovi podlagi ministrstvo lažje oblikovalo strategijo. Predstavili so tudi rezultate raziskave odnosa do medijev.

Ljubljana, ministrstvo za kulturo.
Zadnja javna razprava o medijski strategiji, ki so potekale v organizaciji ministrstva za kulturo.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, ministrstvo za kulturo.
Zadnja javna razprava o medijski strategiji, ki so potekale v organizaciji ministrstva za kulturo.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, ministrstvo za kulturo.
Zadnja javna razprava o medijski strategiji, ki so potekale v organizaciji ministrstva za kulturo.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, ministrstvo za kulturo.
Zadnja javna razprava o medijski strategiji, ki so potekale v organizaciji ministrstva za kulturo.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, ministrstvo za kulturo.
Zadnja javna razprava o medijski strategiji, ki so potekale v organizaciji ministrstva za kulturo.
Ministrica za kulturo Julijana Bizjak Mlakar.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, ministrstvo za kulturo.
Zadnja javna razprava o medijski strategiji, ki so potekale v organizaciji ministrstva za kulturo.
Medijska strokovnjakinja Sandra Bašić Hrvatin, ministrica za kulturo Julijana Bizjak Mlakar in predsednica strokovne skupine za pripravo medijske strategije Barbara Verdnik.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, ministrstvo za kulturo.
Zadnja javna razprava o medijski strategiji, ki so potekale v organizaciji ministrstva za kulturo.
Predsednica Društva novinarjev Slovenije Petra Lesjak Tušek.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, ministrstvo za kulturo.
Zadnja javna razprava o medijski strategiji, ki so potekale v organizaciji ministrstva za kulturo.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, ministrstvo za kulturo.
Zadnja javna razprava o medijski strategiji, ki so potekale v organizaciji ministrstva za kulturo.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, ministrstvo za kulturo.
Zadnja javna razprava o medijski strategiji, ki so potekale v organizaciji ministrstva za kulturo.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, ministrstvo za kulturo.
Zadnja javna razprava o medijski strategiji, ki so potekale v organizaciji ministrstva za kulturo.
Predsednica strokovne skupine za pripravo medijske strategije Barbara Verdnik.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, ministrstvo za kulturo.
Zadnja javna razprava o medijski strategiji, ki so potekale v organizaciji ministrstva za kulturo.
Predsednica strokovne skupine za pripravo medijske strategije Barbara Verdnik.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, ministrstvo za kulturo.
Zadnja javna razprava o medijski strategiji, ki so potekale v organizaciji ministrstva za kulturo.
Predsednica strokovne skupine za pripravo medijske strategije Barbara Verdnik.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, ministrstvo za kulturo.
Zadnja javna razprava o medijski strategiji, ki so potekale v organizaciji ministrstva za kulturo.
Medijska strokovnjakinja Sandra Bašić Hrvatin.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, ministrstvo za kulturo.
Zadnja javna razprava o medijski strategiji, ki so potekale v organizaciji ministrstva za kulturo.
Medijska strokovnjakinja Sandra Bašić Hrvatin.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, ministrstvo za kulturo.
Zadnja javna razprava o medijski strategiji, ki so potekale v organizaciji ministrstva za kulturo.
Medijska strokovnjakinja Sandra Bašić Hrvatin.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, ministrstvo za kulturo.
Zadnja javna razprava o medijski strategiji, ki so potekale v organizaciji ministrstva za kulturo.
Medijska strokovnjakinja Sandra Bašić Hrvatin.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, ministrstvo za kulturo.
Zadnja javna razprava o medijski strategiji, ki so potekale v organizaciji ministrstva za kulturo.
Medijska strokovnjakinja Sandra Bašić Hrvatin.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, ministrstvo za kulturo.
Zadnja javna razprava o medijski strategiji, ki so potekale v organizaciji ministrstva za kulturo.
Ministrica za kulturo Julijana Bizjak Mlakar.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, ministrstvo za kulturo.
Zadnja javna razprava o medijski strategiji, ki so potekale v organizaciji ministrstva za kulturo.
Ministrica za kulturo Julijana Bizjak Mlakar.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, ministrstvo za kulturo.
Zadnja javna razprava o medijski strategiji, ki so potekale v organizaciji ministrstva za kulturo.
Ministrica za kulturo Julijana Bizjak Mlakar.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, ministrstvo za kulturo.
Zadnja javna razprava o medijski strategiji, ki so potekale v organizaciji ministrstva za kulturo.
Ministrica za kulturo Julijana Bizjak Mlakar.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, ministrstvo za kulturo.
Zadnja javna razprava o medijski strategiji, ki so potekale v organizaciji ministrstva za kulturo.
Ministrica za kulturo Julijana Bizjak Mlakar.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, ministrstvo za kulturo.
Zadnja javna razprava o medijski strategiji, ki so potekale v organizaciji ministrstva za kulturo.
Ministrica za kulturo Julijana Bizjak Mlakar.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, ministrstvo za kulturo.
Zadnja javna razprava o medijski strategiji, ki so potekale v organizaciji ministrstva za kulturo.
Ministrica za kulturo Julijana Bizjak Mlakar.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, ministrstvo za kulturo.
Zadnja javna razprava o medijski strategiji, ki so potekale v organizaciji ministrstva za kulturo.
Medijska strokovnjakinja Sandra Bašić Hrvatin, ministrica za kulturo Julijana Bizjak Mlakar in predsednica strokovne skupine za pripravo medijske strategije Barbara Verdnik.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, ministrstvo za kulturo.
Zadnja javna razprava o medijski strategiji, ki so potekale v organizaciji ministrstva za kulturo.
Ministrica za kulturo Julijana Bizjak Mlakar in predsednica strokovne skupine za pripravo medijske strategije Barbara Verdnik.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, ministrstvo za kulturo.
Zadnja javna razprava o medijski strategiji, ki so potekale v organizaciji ministrstva za kulturo.
Ministrica za kulturo Julijana Bizjak Mlakar in predsednica strokovne skupine za pripravo medijske strategije Barbara Verdnik.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 2.840 znakov (brez presledkov) oziroma 477 besed.

Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov

mlu/td
© STA, 2016