Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Večer kupil blagovne znamke Dela Revij

Maribor, 11. aprila - Hčerinska družba mariborskega Večera, Večer Revije, je danes s KBM Leasing podpisala pogodbo o nakupu 44 blagovnih znamk nekdanjega Dela Revije. Revije bodo po besedah direktorja Večera Uroša Hakla na trg postavili bodisi z lastnim založništvom bodisi s podeljevanjem licenc.

Maribor.
Časopisna hiša Večer.
Foto: Tamino Petelinšek/STA
Arhiv STA

Večer je tako pridobil blagovne znamke, kot so Jana, Lady, Obrazi, Stop, Smrklja, Naša žena, Kih, Radar, Eva, Rože in vrt ter znani prireditvi Viktorji in Slovenka leta.

Hakl je sicer še v začetku meseca za Radio Slovenija zanikal informacijo, da naj bi Večer kupil omenjene blagovne znamke, ki jih je KBM Leasing z javnim povabilom februarja prodajal že tretjič.

Blagovne znamke Delo Revije so bile del celotnega premoženja KBM Leasing, ki ga družba odprodaja v okviru likvidacijskega postopka.

nd/fz
© STA, 2016