Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Mit vsevednega učitelja je treba po mnenju iz vrst pedagogov prevetriti

Ljubljana, 5. marca - Na področju izobraževanja otrok in mladih s posebnimi potrebami je treba storiti še veliko, če bi želeli stanje izboljšati tako v zadovoljstvo otrok kot njihovih staršev in učiteljev.

Ljubljana.
Profesorji, študenti, predavanje.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Arhiv STA

Profesor na oddelku za pedagogiko in andragogiko ljubljanske filozofske fakultete Robert Kroflič je na včerajšnji okrogli mizi opozoril, da pogosto rečemo, da je otrok egocentričen, da ne vidi sočloveka, da ne zna misliti in da moramo zato mi misliti namesto njega. Glede na tako stališče je po njegovi oceni nujno redefinirati vlogo učitelja.

Po mnenju Gabi Čačinovič Vogrinčič s fakultete za socialno delo v Ljubljani je najprej nujno obvarovati učitelja. Z učiteljem šola stoji in pade, je dejala za STA po omenjenem posvetu, ki ga je v Ljubljani organizirala Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije.

pa/pse/pa
© STA, 2016