Pekarna Grosuplje center Don donovih aktivnosti doma in na Hrvaškem

Grosuplje, 22. oktobra - Pekarna Grosuplje, ki je od oktobra v rokah Don dona, postaja center Don donovih operacij za Slovenijo in Hrvaško, Srbijo in ostale izvozne trge pa bo skupina pokrivala iz Beograda. Po besedah direktorja Don dona Aleša Mozetiča je Pekarna Grosuplje, ki še naprej ostaja strateški partner Mercatorja, pomembna pridobitev za družbo.

Grosuplje, Pekarna Grosuplje.
Novinarska konferenca družbe Don don, na kateri so med drugim predstavili podrobnosti o nakupu Pekarne Grosuplje ter razvojno strategijo družbe.
Predsednik uprave Mercatorja Toni Balažič in direktor družbe Don don Aleš Mozetič.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Grosuplje, Pekarna Grosuplje.
Novinarska konferenca družbe Don don, na kateri so med drugim predstavili podrobnosti o nakupu Pekarne Grosuplje ter razvojno strategijo družbe.
direktor družbe Don don Aleš Mozetič.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Grosuplje, Pekarna Grosuplje.
Novinarska konferenca družbe Don don, na kateri so med drugim predstavili podrobnosti o nakupu Pekarne Grosuplje ter razvojno strategijo družbe.
Predsednik uprave Mercatorja Toni Balažič
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Grosuplje, Pekarna Grosuplje.
Novinarska konferenca družbe Don don, na kateri so med drugim predstavili podrobnosti o nakupu Pekarne Grosuplje ter razvojno strategijo družbe.
Predsednik uprave Mercatorja Toni Balažič
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Grosuplje, Pekarna Grosuplje.
Novinarska konferenca družbe Don don, na kateri so med drugim predstavili podrobnosti o nakupu Pekarne Grosuplje ter razvojno strategijo družbe.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Grosuplje, Pekarna Grosuplje.
Novinarska konferenca družbe Don don, na kateri so med drugim predstavili podrobnosti o nakupu Pekarne Grosuplje ter razvojno strategijo družbe.
Predsednik uprave Mercatorja Toni Balažič in direktor družbe Don don Aleš Mozetič.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Grosuplje, Pekarna Grosuplje.
Novinarska konferenca družbe Don don, na kateri so med drugim predstavili podrobnosti o nakupu Pekarne Grosuplje ter razvojno strategijo družbe.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Grosuplje, Pekarna Grosuplje.
Novinarska konferenca družbe Don don, na kateri so med drugim predstavili podrobnosti o nakupu Pekarne Grosuplje ter razvojno strategijo družbe.
Predsednik uprave Mercatorja Toni Balažič
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Grosuplje, Pekarna Grosuplje.
Pekarna Grosuplje.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Grosuplje, Pekarna Grosuplje.
Pekarna Grosuplje.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Grosuplje, Pekarna Grosuplje.
Pekarna Grosuplje.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Grosuplje, Pekarna Grosuplje.
Pekarna Grosuplje, polnozrnat kruh.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Grosuplje, Pekarna Grosuplje.
Pekarna Grosuplje, polnozrnat kruh.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Grosuplje, Pekarna Grosuplje.
Pekarna Grosuplje, polnozrnat kruh.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Grosuplje, Pekarna Grosuplje.
Pekarna Grosuplje.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Grosuplje, Pekarna Grosuplje.
Pekarna Grosuplje.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Grosuplje, Pekarna Grosuplje.
Pekarna Grosuplje, izdelava testa.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Grosuplje, Pekarna Grosuplje.
Pekarna Grosuplje, testo za kruh.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Grosuplje, Pekarna Grosuplje.
Pekarna Grosuplje.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Grosuplje, Pekarna Grosuplje.
Pekarna Grosuplje, polnozrnati kruh.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 2.841 znakov (brez presledkov) oziroma 535 besed.

Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov

uk/bg
© STA, 2015