Projekt oživitve blagovnih znamk Dela Revij miruje

Ljubljana, 8. oktobra - Projekt oživitve nekaterih blagovnih znamk Dela Revij, ki sta ga prek družbe Princip Media zastavila Bojan Požar in Joc Pečečnik, od danes miruje. Pečečnik v družbi ne bo sodeloval in v 12 mesecih pričakuje povrnitev vložka, Požar napoveduje nadaljevanje projekta, ko bo Pečečnik izpolnil svoj del dogovora.

Ljubljana.
Delo Revije.
Revije Lady, Avto Magazin, Jana, Naša žena, Obrazi, Modna Jana, Eva.
Foto: Tamino Petelinšek/STA
Arhiv STA

Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 2.493 znakov (brez presledkov) oziroma 484 besed.

Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov

jb/bg
© STA, 2015