Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Združenje za promet pri GZS zaradi drugega tira kritično do vlade

Ljubljana, 27. julija - Združenje za promet pri GZS je kritično do vlade zaradi projekta izgradnje drugega železniškega tira med Koprom in Divačo. V pismu predsedniku vlade Miru Cerarju zahtevajo konkretne zaveze v zvezi z realizacijo projekta.

Ljubljana, GZS.
Novinarska konferenca o pomenu drugega tira in posledicah njegove morebitne neizgradnje.
Ekonomist Jože P. Damijan, predsednik Združenja za promet GZS Rok Svetek, Igor Sep iz združenja za promet GZS, Čedomir Bojanić iz sekcije pristaniških špediterjev pri Združenju za promet GZS in Arlene Lovrečič Mikac iz Zveze pomorsko prometnih agencij Slovenije.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, GZS.
Novinarska konferenca o pomenu drugega tira in posledicah njegove morebitne neizgradnje.
Igor Sep iz združenja za promet GZS.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, GZS.
Novinarska konferenca o pomenu drugega tira in posledicah njegove morebitne neizgradnje.
Igor Sep iz združenja za promet GZS.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, GZS.
Novinarska konferenca o pomenu drugega tira in posledicah njegove morebitne neizgradnje.
Ekonomist Jože P. Damijan.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, GZS.
Novinarska konferenca o pomenu drugega tira in posledicah njegove morebitne neizgradnje.
Ekonomist Jože P. Damijan, predsednik Združenja za promet GZS Rok Svetek, Igor Sep iz združenja za promet GZS, Čedomir Bojanić iz sekcije pristaniških špediterjev pri Združenju za promet GZS in Arlene Lovrečič Mikac iz Zveze pomorsko prometnih agencij Slovenije.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, GZS.
Novinarska konferenca o pomenu drugega tira in posledicah njegove morebitne neizgradnje.
Ekonomist Jože P. Damijan, predsednik Združenja za promet GZS Rok Svetek, Igor Sep iz združenja za promet GZS, Čedomir Bojanić iz sekcije pristaniških špediterjev pri Združenju za promet GZS in Arlene Lovrečič Mikac iz Zveze pomorsko prometnih agencij Slovenije.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, GZS.
Novinarska konferenca o pomenu drugega tira in posledicah njegove morebitne neizgradnje.
Ekonomist Jože P. Damijan, predsednik Združenja za promet GZS Rok Svetek, Igor Sep iz združenja za promet GZS, Čedomir Bojanić iz sekcije pristaniških špediterjev pri Združenju za promet GZS in Arlene Lovrečič Mikac iz Zveze pomorsko prometnih agencij Slovenije.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, GZS.
Novinarska konferenca o pomenu drugega tira in posledicah njegove morebitne neizgradnje.
Igor Sep iz združenja za promet pri GZS.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, GZS.
Novinarska konferenca o pomenu drugega tira in posledicah njegove morebitne neizgradnje.
Igor Sep iz združenja za promet pri GZS.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, GZS.
Novinarska konferenca o pomenu drugega tira in posledicah njegove morebitne neizgradnje.
Igor Sep iz združenja za promet pri GZS.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, GZS.
Novinarska konferenca o pomenu drugega tira in posledicah njegove morebitne neizgradnje.
Ekonomist Jože P. Damijan.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, GZS.
Novinarska konferenca o pomenu drugega tira in posledicah njegove morebitne neizgradnje.
Čedomir Bojanić iz sekcije pristaniških špediterjev pri Združenju za promet GZS.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, GZS.
Novinarska konferenca o pomenu drugega tira in posledicah njegove morebitne neizgradnje.
Čedomir Bojanić iz sekcije pristaniških špediterjev pri Združenju za promet GZS.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, GZS.
Novinarska konferenca o pomenu drugega tira in posledicah njegove morebitne neizgradnje.
Čedomir Bojanić iz sekcije pristaniških špediterjev pri Združenju za promet GZS.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, GZS.
Novinarska konferenca o pomenu drugega tira in posledicah njegove morebitne neizgradnje.
Čedomir Bojanić iz sekcije pristaniških špediterjev pri Združenju za promet GZS.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, GZS.
Novinarska konferenca o pomenu drugega tira in posledicah njegove morebitne neizgradnje.
Predsednik Združenja za promet GZS Rok Svetek.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, GZS.
Novinarska konferenca o pomenu drugega tira in posledicah njegove morebitne neizgradnje.
Predsednik Združenja za promet GZS Rok Svetek.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, GZS.
Novinarska konferenca o pomenu drugega tira in posledicah njegove morebitne neizgradnje.
Arlene Lovrečič Mikac iz Zveze pomorsko prometnih agencij Slovenije.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, GZS.
Novinarska konferenca o pomenu drugega tira in posledicah njegove morebitne neizgradnje.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, GZS.
Novinarska konferenca o pomenu drugega tira in posledicah njegove morebitne neizgradnje.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, GZS.
Novinarska konferenca o pomenu drugega tira in posledicah njegove morebitne neizgradnje.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, GZS.
Novinarska konferenca o pomenu drugega tira in posledicah njegove morebitne neizgradnje.
Ekonomist Jože P. Damijan.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, GZS.
Novinarska konferenca o pomenu drugega tira in posledicah njegove morebitne neizgradnje.
Ekonomist Jože P. Damijan.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, GZS.
Novinarska konferenca o pomenu drugega tira in posledicah njegove morebitne neizgradnje.
Ekonomist Jože P. Damijan.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, GZS.
Novinarska konferenca o pomenu drugega tira in posledicah njegove morebitne neizgradnje.
Ekonomist Jože P. Damijan.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, GZS.
Novinarska konferenca o pomenu drugega tira in posledicah njegove morebitne neizgradnje.
Ekonomist Jože P. Damijan.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Predsednik združenja Rok Svetek je izpostavil študijo Mednarodnega prometnega foruma pri Organizaciji za ekonomsko sodelovanje in razvoj, ki ugotavlja, da projekt drugega tira pomeni preveliko tveganje za Slovenijo. Prepričan je, da so na izsledke študije odločilno vplivali podatki, ki so jih forumu posredovali iz Slovenije.

V prid izgradnji drugega tira je spregovoril ekonomist Jože P. Damijan, ki je poudaril, da ima izgradnja prometne infrastrukture pomembne učinke na narodno gospodarstvo.

Na ministrstvu za infrastrukturo odgovarjajo, da drugi tir ni cilj sam po sebi, temveč je glavni cilj razvoj Luke Koper.

mg/fz/fz
© STA, 2015