Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

NPZ naj bi služil predvsem za analizo težav, ki jih imajo učenci

Ljubljana, 7. julija - Na podlagi primerjave rezultatov, ki so jih učenci dosegli pri nacionalnem preverjanju znanja, ni mogoče zaključevati, ali se je njihovo znanje glede na pretekle generacije izboljšalo ali poslabšalo, je za STA povedal predsednik države komisije za vodenje NPZ Janez Vogrinc. Je pa po njegovem na podlagi analize NPZ mogoče ugotoviti, kje imajo učenci največje težave.

Dobrepolje.
Osnovna šola, učenci, pouk, šolstvo, izobraževanje.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Pri preverjanju tega, kaj učencem povzroča največ težav, po besedah Vogrinca sicer že več let ugotavljajo iste stvari in nanje tudi opozarjajo.

Za slovenščino ugotavljajo, da imajo učenci težave s tvorjenjem lastnih odgovorov, pravopisom in skromnim besediščem. Pri matematiki pa imajo največ težav s prenosom matematike v vsakdanje življenje.

Kljub nekaterim drugačnim mnenjem je Vogrinc prepričan, da NPZ služi svojemu namenu.

ako/tz
© STA, 2015