Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Trženjski monitor: Večina potrošnikov rasti še ne občuti, nakupi ostajajo preudarni

Ljubljana, 20. aprila - Gospodarske rasti večina prebivalcev Slovenije še ne občuti. Takih, ki jo občuti, je namreč le petina, najbolj izrazito pa rast občutijo tisti z dohodki nad 1100 evrov neto. Potrošniki sicer pri nakupih ostajajo preudarni, odnos do znamk je bolj stabilen. To kaže najnovejša raziskava Trženjski monitor.

Brazilija, Sao Paolo.
Kupci med nakupovanjem na črni petek v brazilskem Sao Paolu.
Foto: Xinhua/STA

Kot je ob predstavitvi raziskave pojasnil predsednik Društva za marketing Slovenije Darko Dujič, se nakazuje trend povečevanja potrošnje, čeprav pravega trošenja na način privoščim si še ni moč zaznati in dejansko pričakovati.

Andraž Zorko iz družbe Valicon, ki izvaja raziskavo, je dodal, da se trenutno večje trošenje nanaša predvsem na vsakodnevne nakupe - manj je namreč odrekanja, ki smo mu bili priča v zadnjih dveh letih.

Optimizem pa opažajo tudi glede varnosti delovnega mesta, osebnih dohodkih in na področju finančnega stanja.

kk/fz
© STA, 2015