Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Agrarni ekonomist Kuhar meni, da Mercator in Agrokor podcenjujeta slovenske potrošnike

Ljubljana, 16. aprila - Na policah Mercatorja, ki je v lasti hrvaškega Agrokorja, je v zadnjem času opaziti, da so pri izdelkih lastnih blagovnih znamk nekatere slovenske dobavitelje zamenjali za tuje, npr. avstrijske in hrvaške.

Ljubljana.
Ekonomist Aleš Kuhar.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Agrarnega ekonomista Aleša Kuharja hitrost teh sprememb preseneča. Mislim, da vodstvo Mercatorja oz. Agrokorja precej podcenjuje sposobnost zaznavanja sprememb slovenskega potrošnika. Mislim, da se jim bo to precej maščevalo, je dejal.

V Mercatorju glede tega pojasnjujejo, da je izbira dobaviteljev za izdelke Mercatorjevih blagovnih znamk dinamičen proces in da na podlagi enakih kriterijev za vse izbirajo najboljše.

Vsi ne morejo z vsemi svojimi izdelki konkurirati vsem drugim ponudnikom, lahko pa so najboljši v določenem segmentu in s tem so lahko prisotni širše v regiji, sporočajo dobaviteljem.

fz/jes
© STA, 2015