Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Anderlič: Center Gaj ni neka muha zveze za avto šport, ampak potreba države

Ljubljana, 9. aprila - Zveza za avto šport Slovenije - AŠ 2005 je danes odgovorila na nekatere očitke v zvezi z projektom Center Gaj v Cerkljah ob Krki. Predsednik zveze Anderlič je poudaril, da pri tem projektu ne gre za njegovo osebno muho ali muho zveze, ampak za potrebo države.

Ljubljana, AŠ 2005.
Novinarska konferenca Zveze za avto šport Slovenije o dirkališču v Cerkljah.
Predsednik zveze Anton Anderlič.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, AŠ 2005.
Novinarska konferenca Zveze za avto šport Slovenije o dirkališču v Cerkljah.
Projektant Centra Gaj Tomaž Volfand.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, AŠ 2005.
Novinarska konferenca Zveze za avto šport Slovenije o dirkališču v Cerkljah.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, AŠ 2005.
Novinarska konferenca Zveze za avto šport Slovenije o dirkališču v Cerkljah.
Predsednik zveze Anton Anderlič.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, AŠ 2005.
Novinarska konferenca Zveze za avto šport Slovenije o dirkališču v Cerkljah.
Predsednik zveze Anton Anderlič.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, AŠ 2005.
Novinarska konferenca Zveze za avto šport Slovenije o dirkališču v Cerkljah.
Predsednik zveze Anton Anderlič.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, AŠ 2005.
Novinarska konferenca Zveze za avto šport Slovenije o dirkališču v Cerkljah.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, AŠ 2005.
Novinarska konferenca Zveze za avto šport Slovenije o dirkališču v Cerkljah.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, AŠ 2005.
Novinarska konferenca Zveze za avto šport Slovenije o dirkališču v Cerkljah.
Direktor zveze Dagmar Šuster.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, AŠ 2005.
Novinarska konferenca Zveze za avto šport Slovenije o dirkališču v Cerkljah.
Nekdanji dirkač Drago Božič.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, AŠ 2005.
Novinarska konferenca Zveze za avto šport Slovenije o dirkališču v Cerkljah.
Nekdanji dirkač Drago Božič.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Projekt vključuje večnamenski objekt in dirkališče. Kot sta pojasnila Anderlič in direktor zveze Dagmar Šuster, je Slovenija skoraj edina država, ki takšnega objekta za avtomobilizem nima. Poleg tega so predvidene tudi novosti, kot sta vadbena proga z nevarnostmi za tovorna vozila in avtobuse ter vadbena proga ABS, ki ju obstoječi poligoni oz. centri varne vožnje v Sloveniji nimajo.

Anderlič je tudi zanikal, da bi se vse zgodilo čez noč in sta zadevo uredila on in nekdanji obrambni minister Roman Jakič. Te aktivnosti potekajo dlje časa, je dejal.

tz/td
© STA, 2015