Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Slovenska osamosvojitev v učnih načrtih prisotna; za nekatere zadosti, za druge premalo

Ljubljana, 26. decembra - Nastajanju slovenske države je v učnih načrtih za osnovne in srednje šole namenjene kar nekaj pozornosti, a je vprašanje, če je to tudi dovolj. Po mnenju Vojka Kunaverja z zavoda za šolstvo je omenjenih vsebin v učnin načrtih dovolj, medtem ko nekateri učitelji, ki se sicer ne želijo izpostavljati, menijo, da jih je premalo.

Ljubljana.
Mesto Ljubljana z zastavo Slovenije.
Foto: Anže Malovrh/STA
Arhiv STA

V osnovnih šolah se učenci o nastanku slovenske države učijo pri predmetu družba, ki ga poučujejo v 5. razred, predmetu zgodovina, ki ga poučujejo v 9. razredu, ter predmetu domovinska in državljanska kultura in etika, ki ga poučujejo 7. razredu.

Pri tem nastanku slovenske države pri posameznemu predmetu namenijo od ene do treh ur. Dodatnih dve do šest ur osamosvojitvi namenijo v srednjih šolah, kažejo podatki zavoda za šolstvo.

ako/tz
© STA, 2014