Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Radenska prodana češki Kofoli

Ljubljana, 19. decembra - Pivovarna Laško je danes s češko pijačarsko skupino Kofola podpisala pogodbo o prodaji 75,31-odstotnega deleža v Radenski. Kofola pri nakupu sodeluje s skupino P&P v lasti družine Polič, ki bo nase prevzela 40 odstotkov posla.

Ljubljana, Hotel Slon.
Novinarska konferenca družbe Kofola o ključnih vidikih procesa nakupa podjetja Radenska.
Foto: Anže Malovrh/STA

Ljubljana, Hotel Slon.
Novinarska konferenca družbe Kofola o ključnih vidikih procesa nakupa podjetja Radenska.
Generalni direktor družbe Kofola Jannis Samaras.
Foto: Anže Malovrh/STA

Ljubljana, Hotel Slon.
Novinarska konferenca družbe Kofola o ključnih vidikih procesa nakupa podjetja Radenska.
Direktor družbe Skupina P&P Peter Polič.
Foto: Anže Malovrh/STA

Ljubljana, Hotel Slon.
Novinarska konferenca družbe Kofola o ključnih vidikih procesa nakupa podjetja Radenska.
Svetovalec Jakub Dyba.
Foto: Anže Malovrh/STA

Ljubljana, Hotel Slon.
Novinarska konferenca družbe Kofola o ključnih vidikih procesa nakupa podjetja Radenska.
Foto: Anže Malovrh/STA

Ljubljana, Hotel Slon.
Izdelki družbe Kofola.
Arhiv STA.
Foto: Anže Malovrh/STA

Ljubljana, Hotel Slon.
Novinarska konferenca družbe Kofola o ključnih vidikih procesa nakupa podjetja Radenska.
Generalni direktor družbe Kofola Jannis Samaras.
Foto: Anže Malovrh/STA

Gornja Radgona.
Radenska.
Foto: Daniel Novakovič/STA
Arhiv STA

Pivovarna Laško je s tem iztržila malo manj kot 52 milijonov evrov, ki jih bo namenila za poplačilo dolgov. S prodajo Radenske namreč Laščani izpolnjujejo zavezo, dano bankam v okviru sporazuma o prestrukturiranju in mirovanju dolga, ki so ga podpisali konec aprila.

Prodajna pogodba je sklenjena pod več odložnimi pogoji, ki morajo biti izpolnjeni pred zaključkom transakcije. Posel naj bi bil dokončno izpeljan predvidoma v naslednjih treh mesecih.

Prodajni postopek je trajal od septembra lani, tako prodajalec kot kupec pa izpostavljata, da ena najbolj prepoznavnih slovenskih blagovnih znamk prehaja v roke strateškega partnerja, ki bo podjetje razvijal.

jes/lpc/bdo/bdo
© STA, 2014