Ključna za oživljanje mestnih središč povezovanje in marketing
Jesenice, 11. decembra - Mestna jedra vse bolj izumirajo. Da bi te trende obrnili, so se nekatera slovenska in avstrijska mesta povezala v čezmejnem projektu City Impulses. V njegovem okviru so pripravili strateški dokument s poudarkom na povezovanju in mestnem marketingu, ki ga predstavljajo na današnji zaključni konferenci na Jesenicah.
Jesenice, Stara Sava.
Urejeno mestno središče Jesenic, ki mu na občini skušajo vrniti življenje tudi skozi projekt City Impulses.
Foto: Tinkara Zupan/STA
Jesenice, Stara Sava.
Urejeno mestno središče Jesenic, ki mu na občini skušajo vrniti življenje tudi skozi projekt City Impulses.
Foto: Tinkara Zupan/STA
Jesenice, Stara Sava.
Urejeno mestno središče Jesenic, ki mu na občini skušajo vrniti življenje tudi skozi projekt City Impulses.
Foto: Tinkara Zupan/STA
Jesenice, Stara Sava.
Urejeno mestno središče Jesenic, ki mu na občini skušajo vrniti življenje tudi skozi projekt City Impulses.
Foto: Tinkara Zupan/STA
Jesenice, Stara Sava.
Urejeno mestno središče Jesenic, ki mu na občini skušajo vrniti življenje tudi skozi projekt City Impulses.
Foto: Tinkara Zupan/STA
Jesenice, Stara Sava.
Urejeno mestno središče Jesenic, ki mu na občini skušajo vrniti življenje tudi skozi projekt City Impulses.
Foto: Tinkara Zupan/STA
Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 2.160 znakov (brez presledkov) oziroma 376 besed.
Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov