Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Telegraph: Dva sumljiva slovenska dopinška primera

London, 11. decembra - Britanski časnik Telegraph je po pregledu kopij dokumentov, ki so jih za svoj dokumentarec uporabili pri nemški televiziji ARD, ta je med drugim Mednarodno atletsko zvezo obtožila, da ni reagirala na približno 150 primerov, v katerih so bili izidi krvnih vrednosti nenormalni, razkril število sumljivih primerov. Dva sta tudi iz Slovenije.

Kot pravijo pri omenjenem časniku, je analiza dokumentov, ki je na atletiko vrgla temno senco, pokazala, da je kar precej zelo znanih imen v svetu atletike oddalo sumljive vzorce, na katere niso reagirali. Na seznamu je 225 športnikov iz 39 držav.

zzb/lr/zzb
© STA, 2014