Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Slovenija na področju spletne penetracije in oglaševanja zaostaja

Ljubljana, 8. decembra - Slovenija v primerjavi z zahodnimi in severnimi državami zaostaja na področju spletne penetracije kot tudi spletnega oglaševanja. Slednje je po kriznih letih lani sicer spet začelo rasti, a predvsem na račun tujine oz. oglaševanja na Facebooku in Googlu.

Ljubljana, Central Hotel.
Novinarska konferenca Slovenske oglaševalske zbornice v okviru medijske raziskave Merjenje obiskanosti spletnih strani - MOSS.
Direktor podjetja Gemius Adria d.o.o Gregor Nišavić, predsednik Izvršnega odbora sveta pristopnikov MOSS Zoran Savin in direktor podjetja iGRP adv Gregor Gorenc.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, Central Hotel.
Novinarska konferenca Slovenske oglaševalske zbornice v okviru medijske raziskave Merjenje obiskanosti spletnih strani - MOSS.
Direktor podjetja iGRP adv Gregor Gorenc.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, Central Hotel.
Novinarska konferenca Slovenske oglaševalske zbornice v okviru medijske raziskave Merjenje obiskanosti spletnih strani - MOSS.
Predsednik Izvršnega odbora sveta pristopnikov MOSS Zoran Savin.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, Central Hotel.
Novinarska konferenca Slovenske oglaševalske zbornice v okviru medijske raziskave Merjenje obiskanosti spletnih strani - MOSS.
Direktor podjetja Gemius Adria d.o.o Gregor Nišavić.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, Central Hotel.
Novinarska konferenca Slovenske oglaševalske zbornice v okviru medijske raziskave Merjenje obiskanosti spletnih strani - MOSS.
Slovenska oglaševalska zbornica.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 2.742 znakov (brez presledkov) oziroma 516 besed.

Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov

pc/jb/bdo
© STA, 2014