Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Slovenija na področju spletne penetracije in oglaševanja zaostaja

Ljubljana, 8. decembra - Slovenija v primerjavi z zahodnimi in severnimi državami zaostaja na področju spletne penetracije kot tudi spletnega oglaševanja. Slednje je po kriznih letih lani sicer spet začelo rasti, a predvsem na račun tujine oz. oglaševanja na Facebooku in Googlu.

Ljubljana, Central Hotel.
Novinarska konferenca Slovenske oglaševalske zbornice v okviru medijske raziskave Merjenje obiskanosti spletnih strani - MOSS.
Direktor podjetja Gemius Adria d.o.o Gregor Nišavić, predsednik Izvršnega odbora sveta pristopnikov MOSS Zoran Savin in direktor podjetja iGRP adv Gregor Gorenc.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, Central Hotel.
Novinarska konferenca Slovenske oglaševalske zbornice v okviru medijske raziskave Merjenje obiskanosti spletnih strani - MOSS.
Direktor podjetja iGRP adv Gregor Gorenc.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, Central Hotel.
Novinarska konferenca Slovenske oglaševalske zbornice v okviru medijske raziskave Merjenje obiskanosti spletnih strani - MOSS.
Predsednik Izvršnega odbora sveta pristopnikov MOSS Zoran Savin.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, Central Hotel.
Novinarska konferenca Slovenske oglaševalske zbornice v okviru medijske raziskave Merjenje obiskanosti spletnih strani - MOSS.
Direktor podjetja Gemius Adria d.o.o Gregor Nišavić.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, Central Hotel.
Novinarska konferenca Slovenske oglaševalske zbornice v okviru medijske raziskave Merjenje obiskanosti spletnih strani - MOSS.
Slovenska oglaševalska zbornica.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Kot je na današnji novinarski konferenci Slovenske oglaševalske zbornice v Ljubljani poudaril predsednik izvršnega odbora MOSS Zoran Savin, so investicije v spletno oglaševanje pri nas majhne, v zadnjih kriznih letih pa so za razliko od tujine zabeležile še dodaten padec.

Spletno oglaševanje po ocenah predstavlja manj kot deset odstotkov celotne oglaševalske pogače, kar je primerljivo z drugimi državami južne Evrope, kjer je televizija daleč na prvem mestu.

Na zahodu pa je razmerje bistveno drugačno - ocene v Veliki Britaniji kažejo, da bodo investicije v digitalno oglaševanje prihodnje leto predstavljalo že polovico vsega oglaševanja.

pc/jb
© STA, 2014