Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Na razpisu v okviru projekta Plaktivat zmagala serija plakatov Če potožiš, ne zatožiš

Ljubljana, 4. decembra - Na razpis na temo nasilja med mladostniki, ki ga je objavilo podjetje Tam-tam v sodelovanju z Unicefom Slovenija, je prispelo 62 rešitev, zmagala pa je serija plakatov z naslovom Če potožiš, ne zatožiš agencije Yin plus Young. Zmagovalni plakati bodo javnosti predstavljeni od jutri dalje na več kot 500 plakatnih površinah po Sloveniji.

Podjetje Tam-tam je kot organizator družbeno odgovornega projekta Plaktivat pripravil tretji natečaj v sodelovanju z Unicefom Slovenija. S projektom želijo spodbuditi žrtve medvrstniškega nasilja, da spregovorijo in poiščejo rešitev v Unicefovih Varnih točkah, so sporočili iz omenjenega podjetja.

pse/bs
© STA, 2014