V letošnjo kampanjo Pozor(!)ni za okolje vključenih 15.000 dijakov

Kranj, 21. oktobra - Z današnjo uvodno prireditvijo v Šolskem centru Kranj je stekel že peti krog kampanje Pozor(!)ni za okolje, v katerega je letos vključenih 63 partnerskih organizacij, od tega 35 srednjih šol in okoli 15.000 dijakov. Osrednja tema tokratne kampanje, katere pobudnik je družba Goodyear Dunlop Sava Tires, je zmanjševanje ogljičnega odtisa.

Kranj, Šolski center Kranj.
Začetek petega kroga kampanje Pozor(!)ni za okolje.
Direktor prodaje in marketinga za potniško pnevmatiko za trge Srednje in Jugovzhodne Evrope v Goodyear Dunlop Sava Tires Matej Zavrl.
Foto: Tinkara Zupan/STA

Kranj, Šolski center Kranj.
Začetek petega kroga kampanje Pozor(!)ni za okolje.
Foto: Tinkara Zupan/STA

Kranj, Šolski center Kranj.
Začetek petega kroga kampanje Pozor(!)ni za okolje.
Foto: Tinkara Zupan/STA

Kranj, Šolski center Kranj.
Začetek petega kroga kampanje Pozor(!)ni za okolje.
Foto: Tinkara Zupan/STA

Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 2.096 znakov (brez presledkov) oziroma 378 besed.

Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov

tzu/bg
© STA, 2014