Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Z evropskim projektom za povečanje porabe sveže zelenjave na predkrizno raven

Ljubljana, 30. septembra - Gospodarsko interesno združenje Slovenska zelenjava želi v okviru projekta Sveže in naravo, ki je sofinanciran z evropskimi sredstvi, povečati porabo sveže zelenjave na predkrizno raven. Predsednik združenja Ivan Bučar je na današnji novinarski konferenci po polovici projekta dejal, da o učinkih še ne more govoriti, saj bodo ti, če bodo doseženi, predvsem dolgoročni.

Ljubljana, Dobra hiša.
Novinarska konferenca združenja Slovenska zelenjava, na kateri so predstavili poročilo o izvedenih aktivnostih projekta Sveže in naravno: program informiranja in promocije sveže zelenjave s ciljem povečanja porabe zelenjave.
Predsednik združenja Slovenska zelenjava Ivan Bučar.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, Dobra hiša.
Novinarska konferenca združenja Slovenska zelenjava, na kateri so predstavili poročilo o izvedenih aktivnostih projekta Sveže in naravno: program informiranja in promocije sveže zelenjave s ciljem povečanja porabe zelenjave.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, Dobra hiša.
Novinarska konferenca združenja Slovenska zelenjava, na kateri so predstavili poročilo o izvedenih aktivnostih projekta Sveže in naravno: program informiranja in promocije sveže zelenjave s ciljem povečanja porabe zelenjave.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, Dobra hiša.
Novinarska konferenca združenja Slovenska zelenjava, na kateri so predstavili poročilo o izvedenih aktivnostih projekta Sveže in naravno: program informiranja in promocije sveže zelenjave s ciljem povečanja porabe zelenjave.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, Dobra hiša.
Novinarska konferenca združenja Slovenska zelenjava, na kateri so predstavili poročilo o izvedenih aktivnostih projekta Sveže in naravno: program informiranja in promocije sveže zelenjave s ciljem povečanja porabe zelenjave.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, Dobra hiša.
Novinarska konferenca združenja Slovenska zelenjava, na kateri so predstavili poročilo o izvedenih aktivnostih projekta Sveže in naravno: program informiranja in promocije sveže zelenjave s ciljem povečanja porabe zelenjave.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, Dobra hiša.
Novinarska konferenca združenja Slovenska zelenjava, na kateri so predstavili poročilo o izvedenih aktivnostih projekta Sveže in naravno: program informiranja in promocije sveže zelenjave s ciljem povečanja porabe zelenjave.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, Dobra hiša.
Novinarska konferenca združenja Slovenska zelenjava, na kateri so predstavili poročilo o izvedenih aktivnostih projekta Sveže in naravno: program informiranja in promocije sveže zelenjave s ciljem povečanja porabe zelenjave.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, Dobra hiša.
Novinarska konferenca združenja Slovenska zelenjava, na kateri so predstavili poročilo o izvedenih aktivnostih projekta Sveže in naravno: program informiranja in promocije sveže zelenjave s ciljem povečanja porabe zelenjave.
Direktorica podjetja Lineamedia Lidija Dolenc Carotta.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, Dobra hiša.
Novinarska konferenca združenja Slovenska zelenjava, na kateri so predstavili poročilo o izvedenih aktivnostih projekta Sveže in naravno: program informiranja in promocije sveže zelenjave s ciljem povečanja porabe zelenjave.
Direktorica podjetja Lineamedia Lidija Dolenc Carotta.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, Dobra hiša.
Novinarska konferenca združenja Slovenska zelenjava, na kateri so predstavili poročilo o izvedenih aktivnostih projekta Sveže in naravno: program informiranja in promocije sveže zelenjave s ciljem povečanja porabe zelenjave.
Direktorica podjetja Lineamedia Lidija Dolenc Carotta.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, Dobra hiša.
Novinarska konferenca združenja Slovenska zelenjava, na kateri so predstavili poročilo o izvedenih aktivnostih projekta Sveže in naravno: program informiranja in promocije sveže zelenjave s ciljem povečanja porabe zelenjave.
Maruša Premru iz podjetja Lineamedia.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, Dobra hiša.
Novinarska konferenca združenja Slovenska zelenjava, na kateri so predstavili poročilo o izvedenih aktivnostih projekta Sveže in naravno: program informiranja in promocije sveže zelenjave s ciljem povečanja porabe zelenjave.
Maruša Premru iz podjetja Lineamedia.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, Dobra hiša.
Novinarska konferenca združenja Slovenska zelenjava, na kateri so predstavili poročilo o izvedenih aktivnostih projekta Sveže in naravno: program informiranja in promocije sveže zelenjave s ciljem povečanja porabe zelenjave.
Maruša Premru iz podjetja Lineamedia, direktorica podjetja Lineamedia Lidija Dolenc Carotta in predsednik združenja Slovenska zelenjava Ivan Bučar.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Bučar je pojasnil, da želijo s projektom, v katerem je moči združilo sedem slovenskih kmetijskih zadrug, porabo zelenjave glede na leto 2011 povečati za 9,2 odstotka in tako doseči raven porabe zelenjave iz leta 2009. Kriza sicer po njegovih besedah močno vpliva na porabo sveže zelenjave.

O učinkih akcije, kot je dejal, še ne morejo govoriti, zaznavajo pa določen odziv potrošnikov. Te želijo privabiti tudi z lesenimi zabojčki za zelenjavo, na katerih je označen proizvajalec.

jaz/kk/kk
© STA, 2014