Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Za privabljanje nizkocenovnikov pomembna tudi promocija Slovenije kot letalske destinacije

Pariz/Brnik, 27. septembra - Nizkocenovnim letalskim prevoznikom, kot je irski Ryanair, v Evropi raste tržni delež, kar povzroča velike preglavice tradicionalnim nacionalnim prevoznikom.

Brnik.
Letališče Jožeta Pučnika.
Foto: Jana Mancevič/STA
Arhiv STA

Nizkocenovniki trenutno predstavljajo od 25 do 45 odstotkov letalskega prometa v Evropi, njihov delež pa se razlikuje od države do države.

Na Brnik trenutno letita dva nizkocenovnika, njihovo ponudbo pa želijo na Aerodromu Ljubljana še dopolniti. Ob tem opozarjajo, da je za to pomembna promocija Slovenije kot letalske destinacije v tujini.

Svojo strategijo aktualnim smernicam razvoja v letalski industriji prilagaja tudi edini slovenski letalski prevoznik Adria Airways, ki se želi iz klasičnega regionalnega prevoznika preleviti v hibridnega letalskega prevoznika.

Lani so cene znižali za osem odstotkov, uvedli so nižje cene za zgodnejši nakup vozovnic, pred kratkim pa tudi nižje cene za rezervacije v zadnjem hipu.

fz/jes
© STA, 2014