Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Otroci s posebnimi učnimi težavami potrebujejo šolo, ki jim bo pomagala razvijati potenciale

Ljubljana, 26. septembra - Na ljubljanski pedagoški fakulteti se je danes začela mednarodna konferenca o specifičnih učnih težavah. Kot je v uvodnem nagovoru poudarila predsednica društva za pomoč otrokom in mladostnikom s specifičnimi učnimi težavami Bravo Marija Kevkler, potrebujemo tako šolo, kjer bodo tudi otroci in mladostniki s težavami razvijali svoje potenciale.

Dobrepolje, OŠ Dobrepolje.
Šolstvo, učitelj, učenec, pouk, osnovna šola.
Foto: Tamino Petelinšek/STA
Arhiv STA

Po ocenah stroke ima specifične učne težave okrog 10 odstotkov prebivalstva v svetu, tako otrok kot odraslih. Med specifične učne težave sodijo težave pri branju, pisanju, računanju ter težave s koordinacijo in motoriko. Torej disleksija, diskalkulija, disgrafija in dispraksija, pravi Kevklerjeva.

Po njenih besedah se je v zadnjih 30 letih prepoznavanje tovrstnih težav v šolskem sistemu bistveno izboljšalo, a še vedno je nekaj otrok in mladostnikov, ki jih okolje ne prepozna in jim ne nudi ustrezne oblike pomoči.

td/apo
© STA, 2014