Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Za privabljanje nizkocenovnikov pomembna tudi promocija Slovenije kot letalske destinacije

piše Franja Zagorc

Pariz/Brnik, 27. septembra - Nizkocenovnim letalskim prevoznikom v Evropi raste tržni delež, kar povzroča velike preglavice tradicionalnim prevoznikom. Na Brnik trenutno letita dva nizkocenovnika, na Aerodromu Ljubljana pa opozarjajo, da je pomembna tudi promocija Slovenije kot letalske destinacije v tujini. Adria Airways je na boj z nizkocenovniki pripravljena.

Brnik.
Letališče Jožeta Pučnika.
Foto: Jana Mancevič/STA
Arhiv STA

Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 7.385 znakov (brez presledkov) oziroma 1.259 besed.

Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov

fz/bg
© STA, 2014