Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Med evropskimi potrošniki se spet krepi zaupanje

Nürnberg, 26. aprila - Gospodarska kriza je v Evropi, predvsem na njenem južnem obrobju, dolgo dušila razpoloženje in zaupanje potrošnikov. Prazne denarnice so potrošnike silile, da so odlašali z večjimi nakupi. A zdaj se tudi to spreminja. Nemško podjetje za tržne raziskave GfK ugotavlja, da se zaupanje med evropskimi potrošniki vse bolj krepi.

Ljubljana, Mercator Center Ljubljana.
Nakupovanje, potrošniki, voziček, trgovina.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 865 znakov (brez presledkov) oziroma 154 besed.

Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov

fz/jes
© STA, 2014