Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Trženjski monitor: Občutenje vpliva recesije se znižuje

Ljubljana, 14. aprila - Pomladansko merjenje raziskave Trženjski monitor je pokazalo, da se je občutenje vpliva recesije na vsakodnevno življenje v zadnjih petih letih prvič obrnilo in da se je rahlo znižalo. Stanje so potrošniki privzeli in vračamo se nazaj na obdobje 2011, je na novinarski konferenci povedala idejni vodja projekta Maja Makovec Brenčič.

Ljubljana.
Plačevanje, denar, nakupovanje.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Trženjski monitor, ki jo Društvo za marketing Slovenije z družbo Valicon izvaja od leta 2009, je pokazala, da se večina standardnih kazalcev obsega posledic gospodarske krize med potrošniki obrača v pozitivno smer.

Na vprašanje, ali še čutijo vpliv recesije, jih pritrdilno še vedno odgovorilo 80 odstotkov vprašanih, kar pa je dve odstotni točki manj kot lani. Krepi se premišljenost in preudarnost nakupov in odzivnost na akcije. Povišal se delež kupcev, ki bolj posegajo po trgovinskih znamkah in kupujejo v diskontih.

Raziskavo so prvič vzporedno izvedli tudi na svetovnem spletu.

bdo/jb
© STA, 2014