Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Pri prenovi gimnazijskih programov se odpira tudi vprašanje, kakšna naj bo matura

Ljubljana, 1. aprila - Na ministrstvu za izobraževanje so pripravili pogovor o prihodnjem razvoju gimnazijskega programa, ki so se ga udeležili tudi predstavniki gimnazij in fakultet. Sogovorniki so med drugim odprli vprašanje, ali naj bo matura obvezna za zaključek gimnazije ali ne, ter spomnili na predloge o dveh zahtevnostnih ravneh mature in pouka v gimnaziji.

Gimnazijsko izobraževanje, v katerega se vpisuje okoli 40 odstotkov dijakov, pa je po besedah državnega sekretarja na ministrstvu Aljuša Pertinača v širšem javnem interesu. Osrednje vprašanje je, kako ob množičnem vpisu zagotoviti kakovost izobraževanja in dijakom omogočiti nadgrajevanje talentov, meni.

Slavica Černoša z ministrstva sicer pojasnjuje, da zaradi demografskega deficita v gimnazijskih programih v zadnjih letih ostajajo prazna mesta. Janez Krek z ljubljanske pedagoške fakultete je poudaril, da je treba premišljeno usmerjati dijake v gimnazije in olajšati prehode v druge tipe šol.

spc/tz
© STA, 2014