V Žitu imajo ob 50-letnici blagovne znamke 1001 cvet ambiciozne načrte za naprej

Kranjska Gora, 31. januarja - Ena najbolj uspešnih blagovnih znamk skupine Žito 1001 cvet praznuje 50-letnico. Ob dosedanjih uspehih na slovenskem trgu Žito načrtuje večjo prisotnost te blagovne znamke tudi na drugih trgih, je na današnji prireditvi ob jubileju planinskega čaja in začetkov čajev 1001 cvet v Kranjski Gori dejal predsednik uprave Žita Janez Bojc.

Kranjska Gora.
Prireditev ob 50-letnici čajev 1001 cvet.
Foto: Tinkara Zupan/STA

Kranjska Gora.
Prireditev ob 50-letnici čajev 1001 cvet.
Nekdanja uspešna slovenska alpska smučarka Urška Hrovat, predsednik uprave Skupine Žito Janez Bojc in ravnateljica doma Malči Beličeve Olga Rupnik Krže.
Foto: Tinkara Zupan/STA

Kranjska Gora.
Prireditev ob 50-letnici čajev 1001 cvet.
Nekdanja uspešna slovenska alpska smučarka Urška Hrovat, predsednik uprave Skupine Žito Janez Bojc in ravnateljica doma Malči Beličeve Olga Rupnik Krže.
Foto: Tinkara Zupan/STA

Kranjska Gora.
Prireditev ob 50-letnici čajev 1001 cvet.
Nekdanja uspešna slovenska alpska smučarka Urška Hrovat in predsednik uprave Skupine Žito Janez Bojc.
Foto: Tinkara Zupan/STA

Kranjska Gora.
Prireditev ob 50-letnici čajev 1001 cvet.
Predsednik uprave Skupine Žito Janez Bojc.
Foto: Tinkara Zupan/STA

Kranjska Gora.
Prireditev ob 50-letnici čajev 1001 cvet.
Planinski čaj 1001 cvet.
Foto: Tinkara Zupan/STA

Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 1.996 znakov (brez presledkov) oziroma 396 besed.

Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov

tzu/fz
© STA, 2014