Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Zaupanje nemških potrošnikov na šestletnem vrhu

Nürnberg, 30. julija - Razpoloženje med nemškimi potrošniki se še naprej izboljšuje. Kazalec zaupanja, ki ga podjetje za tržne raziskave GfK izračunava za mesec dni vnaprej, se je za avgust zvišal za 0,2 točke na sedem točk. S tem je kazalec za 0,1 točke presegel pričakovanja analitikov in dosegel tudi najvišjo vrednost v zadnjih šestih letih.

Ljubljana.
Zastava Nemčije.
Foto: Tamino Petelinšek/STA
Arhiv STA

Stabilni obeti za trg dela in skromna inflacija sta julija znova okrepila optimizem, so zapisali v GfK. Pripravljenost na nakupe je medtem še presegla že tako visoko raven in dosegla nov 18-mesečni vrh, so dodali.

Ob tem so opozorili, da je zaupanje potrošnikov v največje gospodarstvo v območju evra le tik nad povprečjem, kar odraža njihovo pričakovanje, da bi bilo lahko okrevanje nemškega gospodarstva v prihodnje zaustavljeno. Zavedajo se namreč težav, s katerimi se spopadajo nekatere evrske države, in upočasnjene rasti kitajskega gospodarstva, kar negativno vpliva na nemški izvoz.

mrn/jb
© STA, 2013