Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Raziskava: Na Hrvaškem podcenjena moč vpliva spletnih oglasov

Zagreb, 28. julija - Čeprav je na Hrvaškem uporaba spleta nad evropskim povprečjem, kakovost internetskih oglasov pa na ravni razvitih trgov, je moč interneta kot medija za oglaševanje občutno podcenjena, na podlagi raziskave agencije Hendal sklepa zagrebški mesečnik Ja, trgovac. Spletni oglasi na Hrvaškem so imeli lani zgolj šestodstotni delež na oglaševalskem trgu.

Ljubljana.
Prenosni računalnik, internet, Facebook.
Foto: Tamino Petelinšek/STA
Arhiv STA

Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 1.712 znakov (brez presledkov) oziroma 305 besed.

Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov

gi/kk
© STA, 2013