Znanih 40 najbolj zaupanja vrednih blagovnih znamk v Sloveniji

Ljubljana, 7. marca - Renault, Gorenje, Mobitel, NLB, Siol, Petrol, Cedevita, Fructal, Barcaffe, Mercator, Telekom Slovenije, Pop TV, Val 202, Slovenske novice ... To je le nekaj izmed 40 najbolj zaupanja vrednih blagovnih znamk v Sloveniji, kaže raziskava Trusted Brand 2013. Tokrat so potrošniki prvič izbirali tudi najbolj zaupanja vredne osebnosti.

Ljubljana, Cankarjev dom.
Novinarska konferenca ob zaključku evropske potrošniške raziskave Trusted Brand 2013 pod okriljem mednarodne revije Reader's Digest, na kateri so predstavili izsledke raziskave o zaupanja vrednih blagovnih znamkah.
Riko Rižnar z Založbe Mladinska knjiga, urednica revije Reader's Digest Slovenija Lidija Petek in predsednik Gasilske zveze Slovenije Anton Koren.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, Cankarjev dom.
Novinarska konferenca ob zaključku evropske potrošniške raziskave Trusted Brand 2013 pod okriljem mednarodne revije Reader's Digest, na kateri so predstavili izsledke raziskave o zaupanja vrednih blagovnih znamkah.
Riko Rižnar z Založbe Mladinska knjiga.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, Cankarjev dom.
Novinarska konferenca ob zaključku evropske potrošniške raziskave Trusted Brand 2013 pod okriljem mednarodne revije Reader's Digest, na kateri so predstavili izsledke raziskave o zaupanja vrednih blagovnih znamkah.
Riko Rižnar z Založbe Mladinska knjiga.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, Cankarjev dom.
Novinarska konferenca ob zaključku evropske potrošniške raziskave Trusted Brand 2013 pod okriljem mednarodne revije Reader's Digest, na kateri so predstavili izsledke raziskave o zaupanja vrednih blagovnih znamkah.
Urednica revije Reader's Digest Slovenija Lidija Petek.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, Cankarjev dom.
Novinarska konferenca ob zaključku evropske potrošniške raziskave Trusted Brand 2013 pod okriljem mednarodne revije Reader's Digest, na kateri so predstavili izsledke raziskave o zaupanja vrednih blagovnih znamkah.
Urednica revije Reader's Digest Slovenija Lidija Petek.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, Cankarjev dom.
Novinarska konferenca ob zaključku evropske potrošniške raziskave Trusted Brand 2013 pod okriljem mednarodne revije Reader's Digest, na kateri so predstavili izsledke raziskave o zaupanja vrednih blagovnih znamkah.
Riko Rižnar z Založbe Mladinska knjiga, urednica revije Reader's Digest Slovenija Lidija Petek in predsednik Gasilske zveze Slovenije Anton Koren.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, Cankarjev dom.
Novinarska konferenca ob zaključku evropske potrošniške raziskave Trusted Brand 2013 pod okriljem mednarodne revije Reader's Digest, na kateri so predstavili izsledke raziskave o zaupanja vrednih blagovnih znamkah.
Predsednik Gasilske zveze Slovenije Anton Koren.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 2.464 znakov (brez presledkov) oziroma 371 besed.

Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov

kk/bdo
© STA, 2013