Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Promet še vedno predstavlja enega največjih okoljskih problemov v Sloveniji

Ljubljana, 9. novembra - Na Agenciji za okolje so danes predstavili kazalce okolja, povezane s prometom v Sloveniji. Kot so se strinjali predstavniki različnih organizacij, promet predstavlja enega največjih okoljskih problemov v Sloveniji.

Ljubljana.
Mestni avtobus, trola, promet.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, Agencija RS za okolje.
Predstavitev kazalcev okolja - promet v Sloveniji, ki ga spremlja Agencija RS za okolje v sodelovanju z Evropsko okoljsko agencijo, med drugim so predstavili tudi primerjavo Slovenije z drugimi državami EU.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, Agencija RS za okolje.
Predstavitev kazalcev okolja - promet v Sloveniji, ki ga spremlja Agencija RS za okolje v sodelovanju z Evropsko okoljsko agencijo, med drugim so predstavili tudi primerjavo Slovenije z drugimi državami EU.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, Agencija RS za okolje.
Predstavitev kazalcev okolja - promet v Sloveniji, ki ga spremlja Agencija RS za okolje v sodelovanju z Evropsko okoljsko agencijo, med drugim so predstavili tudi primerjavo Slovenije z drugimi državami EU.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, Agencija RS za okolje.
Predstavitev kazalcev okolja - promet v Sloveniji, ki ga spremlja Agencija RS za okolje v sodelovanju z Evropsko okoljsko agencijo, med drugim so predstavili tudi primerjavo Slovenije z drugimi državami EU.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, Agencija RS za okolje.
Predstavitev kazalcev okolja - promet v Sloveniji, ki ga spremlja Agencija RS za okolje v sodelovanju z Evropsko okoljsko agencijo, med drugim so predstavili tudi primerjavo Slovenije z drugimi državami EU.
Generalni direktor Agencije RS za okolje Silvo Žlebir.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, Agencija RS za okolje.
Predstavitev kazalcev okolja - promet v Sloveniji, ki ga spremlja Agencija RS za okolje v sodelovanju z Evropsko okoljsko agencijo, med drugim so predstavili tudi primerjavo Slovenije z drugimi državami EU.
Generalni direktor Agencije RS za okolje Silvo Žlebir.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, Agencija RS za okolje.
Predstavitev kazalcev okolja - promet v Sloveniji, ki ga spremlja Agencija RS za okolje v sodelovanju z Evropsko okoljsko agencijo, med drugim so predstavili tudi primerjavo Slovenije z drugimi državami EU.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, Agencija RS za okolje.
Predstavitev kazalcev okolja - promet v Sloveniji, ki ga spremlja Agencija RS za okolje v sodelovanju z Evropsko okoljsko agencijo, med drugim so predstavili tudi primerjavo Slovenije z drugimi državami EU.
Generalni direktor Agencije RS za okolje Silvo Žlebir.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, Agencija RS za okolje.
Predstavitev kazalcev okolja - promet v Sloveniji, ki ga spremlja Agencija RS za okolje v sodelovanju z Evropsko okoljsko agencijo, med drugim so predstavili tudi primerjavo Slovenije z drugimi državami EU.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, Agencija RS za okolje.
Predstavitev kazalcev okolja - promet v Sloveniji, ki ga spremlja Agencija RS za okolje v sodelovanju z Evropsko okoljsko agencijo, med drugim so predstavili tudi primerjavo Slovenije z drugimi državami EU.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, Agencija RS za okolje.
Predstavitev kazalcev okolja - promet v Sloveniji, ki ga spremlja Agencija RS za okolje v sodelovanju z Evropsko okoljsko agencijo, med drugim so predstavili tudi primerjavo Slovenije z drugimi državami EU.
Generalni direktor Agencije RS za okolje Silvo Žlebir.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, Agencija RS za okolje.
Predstavitev kazalcev okolja - promet v Sloveniji, ki ga spremlja Agencija RS za okolje v sodelovanju z Evropsko okoljsko agencijo, med drugim so predstavili tudi primerjavo Slovenije z drugimi državami EU.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Kot je povedala Nataša Kovač iz agencije za okolje, je cestni promet vir večine izpustov toplogrednih plinov. Tako v Sloveniji kot v preostalih članicah EU pa se ti izpusti zaradi vpliva recesije počasi zmanjšujejo.

Številni cilji, ki jih je postavila bela knjiga EU, so zato težko dosegljivi. Ob tem je Kovačeva izpostavila predvsem cilj, da Slovenija do leta 2020 doseže 10-odstotno rabo obnovljivih goriv v energetiki. Po zadnjih podatkih Kovačeve pa Slovenija trenutno dosega le dvoodstotno rabo biogoriv.

Sam hrup in onesnaževanje prometa pa sicer povzročata tudi številne bolezni in nevšečnosti ljudem, ki živijo v bližini cest.

vst/kk
© STA, 2012